گوشی‌های سری گلکسی S25 بر روی سرور OTA سامسونگ رویت شدند

سامسونگ در تدارک معرفی گوشی‌های سری گلکسی S25 خود است. این شرکت نخستین تست One UI 7 برای سری گلکسی S25 را روی سرور OTA خود بارگذاری کرده است.

وبسایت Gizmochina گزارش داده که سامسونگ تست رابط کاربری One UI 7 برای سری گلکسی S25 را آغاز کرده است. این گوشی‌های پرچمدار با رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 به بازار عرضه خواهند شد. با توجه به اینکه سری گلکسی S25 در ژانویه سال 2025 معرفی می‌شود؛ لذا آماده‌سازی این دستگاه‌ها فرآیندی کاملا طبیعی محسوب می‌شود.

سامسونگ مایل است تا دستگاه‌های پرچمدار جدید خود را بدون هرگونه مشکلی عرضه نماید. از زمان وقوع فاجعه گلکسی نوت 7، برند کره‌ای تدابیر امنیتی خود را تشدید نموده و دستگاه‌های تولیدی خود را به‌طور مرتب تست می‌کند.

سری گلکسی S25 پیش‌تر در پایگاه داده IMEI رویت شده است. این مجموعه از 3 مدل مختلف با اسامی گلکسی S25، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا تشکیل خواهد شد. بر اساس اطلاعات پایگاه داده IMEI این سه گوشی به‌ترتیب از شماره مدل‌های SM-S936، SM-S931 و SM-S938 استفاده خواهند کرد.

اکنون ظاهر شدن این گوشی‌ها روی سرور OTA سامسونگ نشان می‌دهد که برند کره‌ای در حال سرعت بخشیدن به کار روی سری گلکسی S25 است. ظاهرا اولین نسخه تست One UI 7 برای مدل‌های آمریکایی سری گلکسی S25 توسط سامسونگ بر روی سرور OTA آپلود شده است. این تست‌ها تمرکز سامسونگ بر سری گلکسی S25 را به‌طور رسمی تائید می‌کنند.

گوشی‌های گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس با پردازنده اگزینوس 2500 عرضه خواهند شد؛ در حالی‌که مدل برتر خانواده یعنی گلکسی S25 اولترا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 برای گلکسی بهره‌برداری خواهد کرد. کارشناسان امیدوارند که سامسونگ با عرضه تراشه اگزینوس 2500 بهره‌وری انرژی را به میزان چشمگیری بهبود داده و به پردازنده‌های اسنپدراگون کوالکام یک گام دیگر نزدیک‌تر شود.

در حال حاضر تست رابط کاربری One UI 7 برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ آغاز شده است. بر اساس آخرین گزارش‌ها انتشار نسخه بتا One UI 7 تا ماه سپتامبر به تعویق افتاده است.

نوشته گوشی‌های سری گلکسی S25 بر روی سرور OTA سامسونگ رویت شدند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.