پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A32 منتشر شد

شرکت سامسونگ طی هفته گذشته اعلام کرد که قابلیت Circle to Search را برای گوشی گلکسی A35 ارائه می‌کند. با این‌حال مدل 3 نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی A32 تا این اندازه خوش‌شانس نبوده است.

اکنون برند کره‌ای به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای این گوشی هوشمند منتشر نموده است. فریم‌ور جدید حامل پچ امنیتی ماه آگوست 2024 بوده و 50 مشکل امنیتی پیش‌تر شناسایی شده توسط شرکت‌های سامسونگ و گوگل را برطرف می‌کند. در حال حاضر به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید تنها برای ورژن بین‌المللی گوشی با شماره مدل SM-A325F ارائه شده و صرفا در کشورهای اروپایی قابل دریافت است.

آپدیت جدید دارای فریم‌ور با شماره ورژن A325FXXSADXG1 است. انتظار می‌رود که سامسونگ طی چند هفته آینده امکان دریافت آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای سایر مدل‌ها و دیگر مناطق جهان فراهم نماید.

کاربران گلکسی A32 برای دریافت پچ امنیتی ماه آگوست 2024 و ارتقاء ایمنی گوشی هوشمند خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از ابزار Odin آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند. با این‌حال تهیه نسخه پشتیبان از داده‌ها پیش از به‌روزرسانی گوشی امری حیاتی است.

در حال حاضر سامسونگ گوشی گلکسی A32 خود را در برنامه به‌روزرسانی امنیتی 3 ماهه قرار داده است. این موضوع بدان معناست که گلکسی A32 هر سه ماه یکبار آپدیت امنیتی جدیدی را دریافت می‌کند.

پس از عرضه به‌روزرسانی One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 در سال گذشته، سامسونگ به وعده خود مبنی بر ارائه 3 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل برای گلکسی A32 عمل کرد و انتشار آپدیت‌های اصلی اندروید برای این دستگاه متوقف شد.

بنابراین کاربران در صورت تمایل به استفاده از رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 بایستی گوشی گلکسی A35 را خریداری نمایند.

نوشته پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A32 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.