تصاویر تبلیغاتی تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب S10 پلاس و S10 اولترا فاش شد

یک شایعه اخیرا منتشر شده بار دیگر تائید کرد که تبلت‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ صرفا شامل دو مدل پلاس و اولترا خواهند بود. بنابراین امسال از عرضه مدل معمولی گلکسی تب S10 خبری نیست.

امروز یک تصویر تبلیغاتی در فضای مجازی منتشر شده که دو تبلت آینده سامسونگ یعنی گلکسی تب S10 اولترا را در سمت چپ و گلکسی تب S10 پلاس را در سمت راست نمایش می‌دهد. گلکسی تب S10 اولترا مجهز به نمایشگر ناچدار بوده و این مشخصه در مدل S10 پلاس به چشم نمی‌خورد. این ویژگی ساده‌ترین روش برای تمایز تصویر دو تبلت از یکدیگر محسوب می‌شود.

طراحی ناچدار در تبلت پرچمدار سال گذشته سامسونگ موسوم به گلکسی تب S9 اولترا نیز مشاهده می‌شود. در واقع طراحی کلی هر دو تبلت سری گلکسی تب S10 به طرز باورنکردنی به مدل‌های نسل قبلی خود در سال گذشته شباهت دارد. بدیهی است که سامسونگ به‌جز حذف مدل پایه، تمایل چندانی به اعمال تغییرات بزرگ در خانواده گلکسی تب S10 نداشته است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها تبلت‌های گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا با مدل‌های رنگی نقره‌ای و خاکستری در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد. تبلت‌های سری گلکسی تب S10 اخیرا موفق به دریافت گواهینامه 3C شدند. بر این اساس تبلت‌های جدید همانند مدل‌های سری گلکسی تب S9 از فناوری شارژ 45 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهند کرد.

با این‌حال آداپتور شارژر درون جعبه خرده فروشی تبلت‌ها ارائه نخواهد شد. توان پردازشی هر دو تبلت از طریق تراشه Dimensity 9300 پلاس ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود؛ اگرچه تا زمان عرضه آنها به احتمال فراوان تراشه جدید Dimensity 9400 نیز روانه بازار خواهد شد.

نوشته تصاویر تبلیغاتی تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب S10 پلاس و S10 اولترا فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.