کریستیانو رونالدو رسما وارد دنیای یوتیوب شد، یک میلیون سابسکرایب در چند ساعت!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی فوتبال، با راه‌اندازی کانال یوتیوب خود، دنیای اینترنت را به لرزه درآورد.

این فوق‌ستاره پرتغالی که در حال حاضر برای باشگاه النصر عربستان بازی می‌کند، در عرض چند ساعت پس از راه‌اندازی کانال خود، به بیش از یک میلیون مشترک دست یافت. این رکورد بی‌سابقه نشان از محبوبیت بی‌نظیر رونالدو در سراسر جهان دارد.

رونالدو در شبکه‌های اجتماعی خود با انتشار پستی این خبر را اعلام کرد و از طرفداران خود دعوت کرد تا به کانال او بپیوندند. او در این پست نوشت:

انتظار به پایان رسید. کانال یوتیوب من بالاخره راه‌اندازی شد. سابسکرایب کنید و به من در این ماجراجویی جدید بپیوندید.

رونالدو یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان است و میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا دارد. انتظار می‌رود که رونالدو در کانال یوتیوب خود، ویدیوهایی از زندگی شخصی، تمرینات، پشت صحنه مسابقات و… منتشر کند که برای طرفدارانش بسیار جذاب خواهد بود. یوتیوب به رونالدو این امکان را می‌دهد تا ارتباط مستقیم‌تر و نزدیک‌تری با طرفدارانش برقرار کند.

با توجه به محبوبیت رونالدو، پیش‌بینی می‌شود که کانال یوتیوب او به یکی از پربیننده‌ترین کانال‌های ورزشی در جهان تبدیل شود.

نوشته کریستیانو رونالدو رسما وارد دنیای یوتیوب شد، یک میلیون سابسکرایب در چند ساعت! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.