پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE منتشر شد

سامسونگ برای آخرین گوشی هوشمند سری Fan Edition خود موسوم به گلکسی S23 FE به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را ارائه کرد. این به‌روزرسانی حامل پچ امنیتی ماه آگوست 2024 بوده و 50 مشکل امنیتی پیش‌تر شناسایی شده را برطرف می‌کند.

در حال حاضر این آپدیت برای نسخه طرف قرارداد اپراتورهای مخابراتی در ایالات متحده با شماره مدلSM-S711U1 منتشر شده است؛ اما برند کره‌ای بایستی به‌زودی آن‌را در دسترس سایر مدل‌های گلکسی S23 FE نیز قرار دهد.

این به‌روزرسانی دارای فریم‌ور با شماره ورژن F946WVLS4CXG6 است. کاربران گلکسی S23 FE برای دریافت پچ امنیتی ماه آگوست 2024 روی گوشی خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند. بعلاوه کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی و ابزار Odin آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش نمایند.

سامسونگ احتمالا به‌زودی به‌روزرسانی One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 را برای گلکسی S23 FE عرضه نموده یا حداقل ویژگی‌های موجود در این به‌روزرسانی را در اختیار کاربران دستگاه مذکور قرار خواهد داد. در فاصله کوتاهی پس از آن، به‌روزرسانی اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7.0 برای این گوشی هوشمند ارائه خواهد شد.

نوشته پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.