گوگل میت با کمک هوش مصنوعی از جلسات شما به‌صورت خودکار یادداشت‌ برداری می‌کند

گوگل با بهره‌گیری از قدرت هوش مصنوعی، تجربه برگزاری جلسات آنلاین را متحول کرده است. این شرکت اعلام کرده که گوگل میت به زودی قابلیت یادداشت‌ برداری خودکار را به کمک هوش مصنوعی جمینای ارائه خواهد داد.

ویژگی «یادداشت‌ برداری برای من» به گوگل میت اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار تمام مباحث مطرح شده در جلسه را ثبت کند. شما می‌توانید پس از پایان جلسه، گزارش کاملی از نکات مهم و تصمیمات گرفته شده را دریافت کنید.

این ویژگی به شما کمک می‌کند تا روی محتوای جلسه تمرکز کنید؛ زیرا دیگر نیازی به یادداشت برداری از جلسه به صورت دستی نخواهید داشت. همچنین گزارش‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهند تا به راحتی به هر بخش از جلسه دسترسی پیدا کنید. با این ویژگی شما حتی می‌توانید گزارش جلسه را با افرادی که در جلسه حضور نداشتند، به اشتراک بگذارید.

از تاریخ 13 آوریل، مدیران حساب‌های گوگل ورک‌اسپیس می‌توانند این ویژگی را در تنظیمات گوگل میت فعال یا غیرفعال کنند. انتظار می‌رود این قابلیت تا 21 آگوست 2025 برای همه کاربران در دسترس قرار گیرد.

برای استفاده از این ویژگی، به یکی از افزونه‌های هوش مصنوعی جمینای نیاز است. این افزونه‌ها شامل Gemini Enterprise، Gemini Education Premium یا AI Meetings & Messaging می‌شود.

با این ویژگی جدید، گوگل یک قدم دیگر به سمت هوشمندسازی محیط‌های کاری برداشته است. هوش مصنوعی جمینای به گوگل میت کمک می‌کند تا جلسات آنلاین را کارآمدتر و مفیدتر کند.

نوشته گوگل میت با کمک هوش مصنوعی از جلسات شما به‌صورت خودکار یادداشت‌ برداری می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.