ریلمی ۱۳ پلاس 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی در راه است

انتظار می‌رود که گوشی های سری Realme 13 5G به‌زودی برای عرضه در بازار جهانی و چین معرفی شوند. هم‌اکنون، نسخه گلوبال ریلمی ۱۳ پلاس 5G موفق به دریافت گواهینامه Telecom اندونزی شده است. در ادامه نگاهی به جزئیات فاش شده این تلفن هوشمند می‌اندازیم.

مدل جهانی ریلمی ۱۳ پلاس 5G در راه است

گواهی Telecom اندونزی نشان می دهد که Realme به زودی گوشی جدیدی با شماره مدل RMX5000 معرفی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه با نام Realme 13 Plus 5G به دست کاربران خواهد رسید. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره این تلفن هوشمند منتشر نشده است.

Realme 12 Plus

نسخه چینی ریلمی ۱۳ پلاس 5G در میان داده های گواهینامه TENAA با شماره مدل RMX5002 ظاهر شده است. لیست TENAA نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده ریلمی به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح +FHD مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه از یک تراشه هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز برخوردار باشد. Realme 13 Plus 5G با ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه با ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره کرده است، گفته می‌شود که Realme 13+ 5G دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل خواهد بود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد و احتمالاً برای دوربین ثانویه، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته می‌شود. این تلفن هوشمند آینده ریلمی دارای باتری پرظرفیت ۴,۸۸۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که در آینده، جزئیات بیشتری درباره سری Realme 13 منتشر شود. این تلفن های هوشمند، به سری Realme 13 Pro، که به‌تازگی معرفی شده‌اند، خواهند پیوست.

ریلمی ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 رسما معرفی شدند

نظر شما درباره این گوشی آینده ریلمی چیست؟

نوشته ریلمی ۱۳ پلاس 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.