ریلمی به‌زودی از سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌کند

بی‌تردید نبرد بر سر فناوری شارژ سیمی اخیرا فروکش کرده است؛ اما این رقابت هنوز متوقف نشده است. بر اساس یک شایعه جدید در خارج از مرزهای چین، برند ریلمی آماده است تا از فناوری شارژ سیمی 300 واتی اختصاصی خود برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کند.

دلیل استفاده از واژه “اختصاصی” این است که فناوری جدید نخستین سیستم 300 واتی رونمایی شده توسط یک تولیدکننده چینی به‌شمار نمی‌رود. در واقع برند ردمی پیش‌تر در فوریه سال 2023 از فناوری شارژ 300 واتی خود رونمایی کرد.

کارشناسان ادعا می‌کنند که با عرضه این فناوری، باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی ظرف مدت کمتر از 5 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ می‌شود. از زمان معرفی این فناوری بیش از یک سال گذشته است و هنوز هیچ گوشی ردمی با تکنولوژی شارژ 300 واتی روانه بازار نشده است.

فناوری جدید ریلمی نیز احتمالا یک نمونه نمایشی به‌شمار رفته و تا مدت‌ها در یک محصول واقعی پیاده‌سازی نخواهد شد. با این‌حال ریلمی با به‌کارگیری فناوری شارژ سیمی 240 واتی در گوشی‌های GT5 و GT Neo 5 به تکنولوژی شارژ 300 واتی نزدیک شده است.

بر اساس اعلام منابع خبری، گوشی آینده ریلمی GT7 پرو دارای گواهینامه حفاظتی IP69 در برابر نفوذ آب و گردوغبار و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک خواهد بود.

نوشته ریلمی به‌زودی از سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.