پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی‌ سامسونگ گلکسی M55 منتشر شد

شرکت سامسونگ در اوایل وقت دیروز پچ امنیتی ماه آگوست 2024 را منتشر کرد. این به‌روزرسانی 50 مشکل امنیتی مختلف را برطرف نموده و هم‌اکنون عرضه آن برای گوشی سامسونگ گلکسی M55 آغاز شده است.

بدین‌ترتیب گلکسی M55 به نخستین گوشی برند کره‌ای که آخرین پچ امنیتی را دریافت می‌کند؛ تبدیل شده است. در حال حاضر سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست 2024 را برای ورژن بین‌المللی گلکسی M55 با شماره مدل SM-M556B منتشر کرده است.

این آپدیت‌ نرم‌افزاری دارای فریم‌ور با شماره ورژن M556BXXU3AXG7 است. به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید فارغ از آخرین پچ امنیتی به بهبود پایداری و قابلیت اطمینان‌پذیری گوشی کمک می‌کند. سامسونگ نیز مدعی شده که این آپدیت‌، رفتار دستگاه را بهبود می‌دهد. با این‌حال اصلاحات احتمالا تا حدی جزئی هستند که کاربران متوجه اعمال آنها نخواهند شد.

کاربران گلکسی M55 برای دانلود پچ امنیتی ماه آگوست 2024 بایستی به مسیر Settings » Software update » Download and install مراجعه نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از ابزار Odin آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند. پچ امنیتی ماه آگوست 2024 احتمالا به‌زودی برای سایر گوشی‌های گلکسی منتشر خواهد شد.

انتشار پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی گلکسی M55 پیش از ارائه آن برای دستگاه‌های جدیدتر و گران‌قیمت‌تر سامسونگ احتمالا برای برخی افراد تعجب‌آور به‌نظر می‌رسد. اما برند کره‌ای با انجام چنین اقدامی چندان بیگانه نیست؛ چرا که این شرکت در ابتدا آپدیت‌‌های امنیتی جدید را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر و سپس مدل‌های جدیدتر عرضه می‌کند.

نوشته پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی‌ سامسونگ گلکسی M55 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.