سامسونگ در تدارک معرفی گوشی‌های گلکسی M05 و گلکسی F05 است

سامسونگ در تدارک گسترش خانواده گوشی‌های هوشمند اقتصادی خود در بازار هندوستان است. برند کره‌ای اخیرا موفق به دریافت گواهینامه BIS برای دو دستگاه جدید خود با شماره مدل‌های SM-E055F/DS و SM-M055F/DS شده است. کارشناسان معتقدند که این گوشی‌ها به‌ترتیب با اسامی گلکسی F05 و گلکسی M05 روانه بازار خواهند شد.

هر دو گوشی از قابلیت دریافت دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. دستگاه‌های فوق احتمالا مدل‌های جانشین گلکسی F04 و گلکسی M04 به‌شمار می‌روند. اگرچه تا این لحظه جزئیات محدودی درباره گلکسی F05 و گلکسی M05 منتشر شده است؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی‌ها با عملکرد بهتر و قیمت‌گذاری بالاتر از مدل‌های نسل قبلی خود عرضه می‌شوند.

در عین‌حال بررسی مشخصات و ویژگی‌های مدل‌های نسل قبلی به پیش‌بینی خصوصیات احتمالی دستگاه‌های جدید کمک خواهد کرد. سامسونگ گلکسی M04 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس (1600×720 پیکسل) است.

دوربین جلویی این گوشی از رزولوشن 5 مگاپیکسلی برخوردار است؛ در حالی‌که سیستم دوربین پشتی از ماژول اصلی 13 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و فلاش LED میزبانی می‌کند. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه هلیو P35، رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. کاربران در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر می‌توانند از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی استفاده کنند.

از جنبه نرم‌افزاری، گلکسی M04 رابط کاربری One UI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند. سامسونگ وعده داده که این گوشی دو به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل تا حداکثر اندروید 14 را دریافت می‌کند.

این دستگاه مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 10 واتی است. گزینه‌های ارتباطی این گوشی شامل درگاه دریافت دو سیم‌کارت، 4G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است.

نوشته سامسونگ در تدارک معرفی گوشی‌های گلکسی M05 و گلکسی F05 است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.