سری آیفون 17 اپل با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

اپل هنوز گوشی‌های سری آیفون 16 خود را عرضه نکرده است؛ اما تاکنون جزئیات فراوانی درباره خانواده آیفون 17 در فضای مجازی منتشر شده است. گوشی‌های سری آیفون 17 احتمالا در سپتامبر سال 2025 به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

بر اساس یکی از شایعات اخیرا مطرح شده، تمامی مدل‌های خانواده آیفون‌ 17 از دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. اکنون یک تحلیل‌گر مشهور با نام جف پو نیز این فرضیه را مورد تائید قرار داده است.

آقای پو با اشتراک‌گذاری نموداری که در یادداشت تحقیقاتی ارسالی برای بانک سرمایه‌گذاری Haitong آورده شده است؛ نشان داده که تمامی مدل‌های خانواده آیفون‌ 17 مجهز به دوربین جلویی 24 مگاپیکسلی با لنز 6 لایه (6P) خواهند بود. از سوی دیگر یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ چی‌کو در ماه ژانویه ادعا کرد که سری آیفون 17 دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی خواهد بود.

تا موعد عرضه سری آیفون 17 اپل بیش از یک سال دیگر زمان باقی مانده است و برنامه‌های کمپانی همواره می‌توانند دستخوش تغییر شوند. اما از آنجا که چندین منبع مختلف ادعا کرده‌اند که تمامی مدل‌های سری آیفون 17 مجهز به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی خواهند بود؛ بنابراین چنین سناریویی نهایتا می‌تواند عملی شود.

نوشته سری آیفون 17 اپل با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.