ویدیو تست دوام گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 منتشر شد

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 سامسونگ در روز 20 تیر ماه امسال معرفی شد. فروش این گوشی در کنار گلکسی زد فلیپ 6 از هفته گذشته آغاز شده است. اکنون نوبت به ارزیابی دوام گوشی تاشو کتابی‌شکل جدید سامسونگ رسیده است.

این تست توسط فردی با نام کاربری Zack از کانال یوتیوبی JerryRigEverything طراحی شده و به سنجش میزان استقامت دستگاه در برابر خراشیدگی، حرارت مستقیم و خمش می‌پردازد. در نهایت نیز اجزای گوشی از یکدیگر تفکیک می‌شوند.

نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 6 کماکان با پلاستیک پوشانده شده و در نتیجه آسان‌تر از نمایشگر خارجی دچار خراشیدگی می‌شود. فریم گوشی به استثنای محل برش‌های مخصوص آنتن از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

نمایشگر داخلی گوشی برای مدت تقریبا 25 ثانیه در برابر حرارت مستقیم فندک دوام آورده و در ادامه پوشش پلاستیکی روی آن ذوب شده و پیکسل‌ها سیاه می‌شوند. وارد شدن شن و ماسه به لولا موجب ایجاد صداهای ساییدگی زیادی شده و در نتیجه لولا برای استفاده در آینده چندان قابل اعتماد نخواهد بود.

نهایتا نوبت به تست خمش گلکسی زد فولد 6 می‌رسد. هنگام قرارگیری گوشی در وضعیت باز شده با وارد آمدن فشار، دستگاه خم می‌شود؛ اما هیچ‌گونه شکستگی یا ترک‌خوردگی در آن ایجاد نخواهد شد. در ادامه Zack اجزای گوشی را از یکدیگر تفکیک نموده و این موضوع موجب خروج مقداری دود از کابل نواری‌شکل مخصوص نمایشگر می‌شود.

نکته عجیب اینکه با وجود جداسازی نمایشگر داخلی، گوشی کماکان به کارکرد خود ادامه می‌دهد. با این‌حال Zack تا جداسازی کامل تمامی اجزای گوشی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نوشته ویدیو تست دوام گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.