تصاویر ماکت‌های آیفون 16 اپل با رنگ‌آمیزی‌های متنوع منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آیفون 16 اپل در ماه سپتامبر امسال معرفی خواهد شد. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که اپل در صدد بازطراحی مدل پایه آیفون 16 است.

یک افشاگر با نام سانی دیکسون اخیرا تصویری از آیفون 16 با 5 مدل رنگی مختلف را به اشتراک گذاشته است. این تصویر، بازطراحی پنل پشتی گوشی و استفاده از ماژول دوربین با چیدمان عمودی جدید را مورد تائید قرار می‌دهد.

در این تصویر، آیفون 16 با 5 رنگ‌آمیزی مختلف شامل سفید، مشکی، آبی، سبز و صورتی به معرض نمایش گذاشته شده است. به‌نظر می‌رسد که این گزینه‌های رنگی در مقایسه با مدل‌های رنگی بی‌روح آیفون 15 در سال گذشته از درجه اشباع بسیار بیش‌تری برخوردار هستند. ظاهرا قسمت پشتی گوشی دارای روکشی براق بوده و کلید پاور و دکمه جدید Capture نیز در سمت راست بدنه دستگاه قابل مشاهده هستند.

دکمه Capture یک نمونه مکانیکی جدید با سطح خازنی به‌شمار رفته و این موضوع امکان استفاده از ژست پیمایشی برای بزرگنمایی را فراهم می‌کند. به‌نظر می‌رسد که این دکمه در همان موقعیت استقرار آنتن موج میلی‌متری در آیفون‌های ارائه شده برای بازار ایالات‌متحده تعبیه خواهد شد.

بر اساس شایعات تمامی دستگاه‌های سری آیفون‌ 16 شامل مدل‌های معمولی و پرو مجهز به دکمه اکشن خواهند بود. این موضوع نهایتا به‌معنای حذف دکمه سوئیچی قطع صدا است. انتظار می‌رود که مدل استاندارد آیفون‌ 16 از یک نمایشگر 6.1 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی استفاده کند.

این نمایشگر احتمالا دارای حواشی باریک‌تری بوده و چنین سبکی از طراحی مورد استقبال خریداران قرار خواهد گرفت. بعلاوه مدل‌های چهارگانه سری آیفون 16 همگی با تراشه‌های سری A18 اپل روانه بازار می‌شوند. به بیان دقیق‌تر مدل‌های پرو از تراشه A18 Pro بهره گرفته و مدل‌های پایه از تراشه A18 استفاده خواهند کرد.

بعلاوه انتظار می‌رود که اپل برای مدل استاندارد آیفون‌ 16 از یک باتری 3561 میلی‌آمپرساعتی استفاده کند. در صورت تحقق چنین فرضیه‌ای، ظرفیت باتری آیفون 16 در مقایسه با آیفون‌ 15 رشد 6 درصدی را تجربه خواهد کرد.

رندر و تصویر شماتیک از طراحی آیفون 16

نوشته تصاویر ماکت‌های آیفون 16 اپل با رنگ‌آمیزی‌های متنوع منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.