پچ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A34 منتشر شد

سامسونگ آپدیت‌ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی گلکسی A34 را در چندین کشور اروپایی منتشر کرده است. این به‌روزرسانی به ارتقاء حریم خصوصی و بهبود امنیت گوشی میان‌رده سامسونگ کمک می‌کند. این به‌روزرسانی طی چند روز آینده در دسترس کاربران مقیم سایر کشورها و مناطق جغرافیایی جهان نیز قرار خواهد گرفت.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گلکسی A34 از فریم‌ور با شماره ورژن A346BXXS8CXG3 استفاده می‌کند. این آپدیت در چندین کشور اروپایی از جمله اتریش، کرواسی، فرانسه، ایرلند، لهستان، صربستان، اسلوونی، سوئیس، جمهوری چک و بریتانیا قابل دسترس است. دستگاه‌های گلکسی A34 در سایر کشورهای اروپایی نیز احتمالا به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را دریافت نموده‌اند.

کاربران گلکسی A34 در کشورها و مناطق پیش‌تر اشاره شده هم‌اکنون می‌توانند انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گوشی هوشمند خود را بررسی نمایند. بدین منظور بایستی به مسیر Settings > Software update > Download and install مراجعه کرد. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود کرده و آن‌را به‌طور رسمی روی گوشی خود فلش نمایند.

این به‌روزرسانی صرفا پچ امنیتی ماه جولای 2024 را در خود جای داده و بیش از 50 حفره امنیتی آسیب‌پذیر شناسایی شده در نرم‌افزار قبلی را برطرف می‌کند. بنابراین به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید گلکسی A34 هیچ‌گونه ویژگی جدید یا بهبود عملکردی را به ارمغان نخواهد آورد.

سامسونگ گلکسی A34 در اوایل سال 2023 با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار شد. این گوشی میان‌رده در اواخر سال 2023 به‌روزرسانی One UI 6.0 بر پایه اندروید 14 را دریافت کرد. آپدیت One UI 6.1 برای این گوشی در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد. به‌روزرسانی One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 نیز احتمالا تا پایان سال 2024 برای سامسونگ گلکسی A34 ارائه خواهد شد.

نوشته پچ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A34 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.