تمامی ویدیوهای تبلیغاتی رسمی سامسونگ برای سری گلکسی S24 را اینجا تماشا کنید

دیشب سامسونگ ضمن برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در شهر سن‌خوزه از 3 گوشی پرچمدار جدید خود با اسامی گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد.

با این‌حال برند کره‌ای مجموعه‌ای از ویدیوهای تبلیغاتی مربوط به این سه گوشی را در کانال یوتیوبی رسمی خود منتشر کرده است. نخستین ویدیو به آنباکس پرچمداران جدید کمپانی تعلق دارد.

ویدیو بعدی به معرفی برترین پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S24 اولترا پرداخته است. همچنین ویدیو رسمی دیگر از این گوشی بر قابلیت Nightography Zoom تمرکز دارد.

سپس ویدیویی از نوآوری‌های شگفت‌انگیز دوربین به معرض نمایش گذاشته شده است. در مرحله بعدی، یک ویدیو ضبط شده توسط گلکسی S24 اولترا در شهر سئول منتشر شده است.

روش عملکرد ویژگی جالب Circle to Search در دو ویدیوی مجزا به‌طور دقیق تشریح شده است. سپس ویژگی ترجمه زنده در سری گلکسی S24 طی یک ویدیو تبلیغاتی معرفی می‌شود.

در مرحله نهایی، ویدیویی در خصوص پلتفرم Samsung Health منتشر شده است.

ویژگی کاملا جدید Quick Share این‌بار با همکاری سامسونگ و گوگل توسعه یافته و به‌عنوان جایگزین ابزار قدیمی Quick Share سامسونگ و Nearby Share ارائه شده است.

در انتها می‌توانید ویدیو پایانی رویداد آنپکد 2024 سامسونگ را مشاهده کنید.

نوشته تمامی ویدیوهای تبلیغاتی رسمی سامسونگ برای سری گلکسی S24 را اینجا تماشا کنید اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.