شیائومی با هدف قرار گرفتن در جمع ۵ خودروساز برتر جهان، در حال گسترش تولید خودروهای برقی است

لی جون، مدیرعامل شیائومی، در سفر اخیر خود به فرانسه، خبر از برنامه‌های بلندپروازانه این شرکت برای ورود به بازار جهانی خودروهای برقی داد.

شیائومی که در سال گذشته اولین خودروی برقی خود، SU7 را روانه بازار کرد، اکنون با هدف قرار گرفتن در جمع ۵ خودروساز برتر جهان، در حال گسترش تولید و فروش خودروهای خود است. این شرکت چینی که در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند شهرت جهانی دارد، با ورود به صنعت خودرو، تحولی بزرگ در این بازار ایجاد کرده است.

اهداف بلندپروازانه شیائومی

شیائومی قصد دارد تا پایان سال جاری، ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی برقی تولید و به بازار عرضه کند. این شرکت در حال افزایش تعداد فروشگاه‌های خود در چین و سایر کشورهاست تا بتواند به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشد.

همچنین این غول تکنولوژی چینی برنامه دارد تا در آینده نزدیک، خودروهای خود را در بازارهای جهانی از جمله اروپا عرضه کند.

شیائومی SU7 به عنوان یک سدان برقی با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. این خودرو با دو گزینه باتری و موتورهای مختلف، پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان است.

ورود شیائومی به بازار خودروهای برقی با چالش‌هایی نیز همراه است. رقابت شدید در این بازار، نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان و همچنین ایجاد یک شبکه خدمات پس از فروش قوی از جمله مهم‌ترین چالش‌های پیش روی این شرکت است.

از سوی دیگر، شیائومی با داشتن تجربه گسترده در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و همچنین پایگاه مشتریان عظیم، فرصت‌های بسیار خوبی برای موفقیت در بازار خودروهای برقی دارد.

با توجه به اهداف بلندپروازانه و اقدامات جدی شیائومی در حوزه خودروهای برقی، می‌توان آینده‌ای روشن را برای این شرکت متصور شد. ورود شیائومی به این بازار، به رقابت بیشتر و ارائه محصولات بهتر و باکیفیت‌تر برای مصرف‌کنندگان منجر خواهد شد و طبق معمول این مصرف کننده است که بیشترین سود را از رقابت در این بازار خواهد برد. نظر شما چیست؟

نوشته شیائومی با هدف قرار گرفتن در جمع ۵ خودروساز برتر جهان، در حال گسترش تولید خودروهای برقی است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.