ردمی نوت 14 پرو پلاس با تراشه Dimensity 7350 در راه است

گوشی شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس در ماه سپتامبر سال گذشته عرضه شد. بنابراین مدل جانشین این گوشی احتمالا ظرف مدت چند هفته آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

بر اساس شایعه جدیدی که از کشور چین مخابره شده است؛ ردمی نوت 14 پرو پلاس احتمالا از تراشه Dimensity 7350 ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد. این تراشه مشابه نمونه به‌کارگیری شده در گوشی جدید ناتینگ فون 2a پلاس خواهد بود.

برای مقایسه بایستی خاطرنشان کرد که ردمی نوت 13 پرو پلاس با تراشه Dimensity 7200 Ultra روانه بازار شد. نکته جالب توجه اینکه ردمی نوت 14 پرو پلاس احتمالا مجهز به دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این پدیده از آنجا جالب توجه است که پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه در ردمی نوت 13 پرو پلاس از ماژول اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

انتظار می‌رود که سنسور 50 مگاپیکسلی مورد اشاره در ماژول دوربین اصلی گوشی به‌کار گرفته شود؛ اما این حسگر به لحاظ تئوری می‌تواند متعلق به ماژول فوق‌عریض نیز باشد. با این‌حال منبع افشاگر با اطمینان مدعی شده که ردمی نوت 14 پرو پلاس فاقد ماژول تله‌فوتو اختصاصی خواهد بود.

ظاهرا ردمی نوت 14 پرو پلاس دارای حسگر اثرانگشت اپتیکال یکپارچه با نمایشگر و طراحی جزیره‌ای شکل دوربین خواهد بود. این سبک از طراحی یادآور گوشی‌های اخیرا عرضه شده توسط برند آنر است. مطابق روال معمول این‌بار نیز توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید. به منظور افشای جزئیات و انتشار شایعاتی که اطلاعات فوق را مورد تائید قرار دهند؛ کماکان بایستی منتظر بمانیم.

ردمی نوت 13 پرو پلاس

نوشته ردمی نوت 14 پرو پلاس با تراشه Dimensity 7350 در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.