تیزر ویدیویی رسمی گوشی هواوی نوا فلیپ منتشر شد

شرکت هواوی در تدارک عرضه یک گوشی تاشو جدید با نام نوا فلیپ است. کمپانی با انتشار یک تیزر ویدیویی در شبکه اجتماعی Weibo به تبلیغ گوشی تاشو صدفی‌شکل خود پرداخت. در این ویدیو یکی از اعضای گروه موسیقی TFBoys گوشی هواوی نوا فلیپ با رنگ‌آمیزی سبز لیمویی را از تمامی جهات به معرض نمایش گذاشته است.

گوشی جدید مجهز به یک نمایشگر مربعی‌شکل در کنار ماژول جزیره‌ای دوربین خواهد بود. این نمایشگر در شرایط فعلی نسبتا کوچک است؛ اما در مقایسه با صفحه‌نمایش گوشی‌های تاشو سری Huawei Pocket کماکان از اندازه بزرگ‌تری برخوردار است.

کل تیزر دارای مجموعه‌ای از کلیک و کلاک‌ها بوده که کد مورس کلمه Flip را تشکیل می‌دهند. این گوشی نوا دارای دو عدد دوربین روی پنل پشتی، یک دوربین درون حفره کروی‌شکل موجود روی نمایشگر داخلی و یک کلید پاور تخت که احتمالا به‌عنوان اسکنر اثرانگشت نیز نقش‌آفرینی می‌کند؛ خواهد بود.

انتظار می‌رود که هواوی طی هفته آینده از گوشی تاشو نوا فلیپ رونمایی کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها رویداد معرفی این محصول طی روز 6 آگوست (16 مرداد ماه) برگزار خواهد شد. کمپانی چینی در جریان این مراسم احتمالا از لپ‌تاپ جدید میت‌ بوک GT، تبلت‌های میت پد پرو 12.2 و میت پد ایر 2024 و پرینتر X1 مکس نیز رونمایی خواهد کرد.

تصاویر هواوی نوا فلیپ

نوشته تیزر ویدیویی رسمی گوشی هواوی نوا فلیپ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.