پچ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE 5G منتشر شد

بی‌تردید نخستین گوشی هوشمند سری Fan Edition سامسونگ موسوم به گلکسی S20 FE 5G محبوب‌ترین و قابل ستایش‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود. سامسونگ پس از انتشار آپدیت‌ One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 عرضه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بزرگ برای این گوشی هوشمند را متوقف کرد.

با این‌حال گلکسی S20 FE 5G کماکان هر ماهه آپدیت‌های امنیتی جدید را دریافت می‌کند. اکنون آپدیت امنیتی ماه جولای 2024 برای این گوشی منتشر شده است. پچ امنیتی ماه جولای 58 حفره آسیب‌پذیری پیش‌تر شناسایی شده را برطرف می‌کند. اکنون این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های آنلاک شده طرف قرارداد اپراتورها در ایالات‌متحده با شماره مدل SM-G781U1 ارائه شده است.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید نسخه فریم‌ور گوشی را به G781BXXS9HWL6 ارتقاء می‌دهد. برند کره‌ای احتمالا طی چند هفته آینده عرضه این به‌روزرسانی برای سایر مدل‌های گلکسی S20 FE 5G را آغاز خواهد کرد. کاربران گلکسی S20 FE 5G جهت بررسی انتشار به‌روزرسانی ماه جولای 2024 می‌توانند به منو Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند.

همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌طور دستی روی دستگاه خود فلش نمایند. اکنون برای ارتقاء گوشی گلکسی S20 FE 5G زمان مناسبی است؛ چرا که جدیدترین نرم‌افزار سامسونگ شامل رابط کاربری One UI 6.1.1 و سیستم‌عامل اندروید 14 برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی ارائه شده و تعداد زیادی قابلیت جدید از جمله مجموعه ویژگی‌های Galaxy AI را در خود جای داده است.

بعلاوه سامسونگ سرگرم توسعه رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 بوده و بر اساس گزارش‌ها این نسخه از پوسته سفارشی سامسونگ از طراحی جدیدی بهره خواهد برد. متاسفانه گلکسی S20 FE 5G واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6.1.1 و One UI 7 نیست. بنابراین کاربران در صورت تمایل به استفاده از قابلیت‌های جدیدتر ناچارا بایستی گوشی گلکسی خود را ارتقاء دهند.

در این میان گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا گزینه‌های مناسبی قلمداد می‌شوند. همچنین در صورت تمایل به خریداری یک محصول مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز می‌توان گلکسی S23 FE را به‌عنوان یک گزینه جذاب مدنظر قرار داد.

نوشته پچ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE 5G منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.