رندرهای باکیفیت از گوشی سامسونگ گلکسی A06 در فضای مجازی منتشر شد

اخیرا در رابطه با گوشی رده پایین آینده سامسونگ موسوم به گلکسی A06 خبرهای زیادی منتشر شده و این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه‌های مختلف از جمله Bluetooth SIG، BIS، NBTC و FCC شده است.

همچنین برخی مشخصات این مدل اقتصادی نیز پیش‌تر فاش شده است. اکنون چندین رندر دقیق از این گوشی‌ هوشمند در فضای آنلاین منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که گلکسی A06 از الگوی طراحی آشنا سامسونگ بهره می‌گیرد. به بیان دقیق‌تر این دستگاه در مقایسه با مدل نسل قبلی خود ظاهری جعبه‌ای‌تر دارد.

این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر تخت در قسمت جلویی و سیستم دوربین دوگانه روی پنل پشتی خود است. ابعاد گوشی نیز معادل 167.3×77.9×8.0 میلی‌متر است. همچنین این دستگاه مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و حسگر اثرانگشت یکپارچه با کلید پاور روی لبه جانبی بدنه خواهد بود.

بعلاوه منبع افشاگر پیش‌بینی کرده که گلکسی A06 به‌همراه یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس روانه بازار شود. ظاهر شدن این گوشی در پایگاه داده گیک‌بنچ و برخی منابع دیگر از جمله فهرست رسمی وبسایت هندی سامسونگ به برخی جزئیات دیگر درباره گلکسی A06 اشاره نموده است.

ظاهرا گلکسی A06 همانند مدل نسل قبلی خود یعنی گلکسی A05 از تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد. این دستگاه مجهز به رم 6 گیگابایتی خواهد بود؛ اما عرضه آن با سایر پیکره‌بندی‌های حافظه نیز امری محتمل قلمداد می‌شود. همچنین گلکسی A06 احتمالا مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی خواهد بود.

انتظار می‌رود که سامسونگ به‌زودی از گوشی گلکسی A06 رونمایی کند. با معرفی این دستگاه امکان مقایسه بهتر آن با گلکسی A05 فراهم خواهد شد.

رندرهای سامسونگ گلکسی A06

نوشته رندرهای باکیفیت از گوشی سامسونگ گلکسی A06 در فضای مجازی منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.