مشخصات نمایشگر خارجی گوشی گلکسی زد فولد اسلیم سامسونگ فاش شد

گوشی آینده گلکسی زد فولد اسلیم سامسونگ احتمالا از نمایشگر خارجی با نسبت ابعاد مشابه صفحه‌نمایش گلکسی S24 اولترا استفاده خواهد کرد. نمایشگر گلکسی S24 اولترا از نسبت ابعاد 19.5:9 برخوردار است. این اطلاعات توسط یک افشاگر مشهور چینی با شناسه Ice Universe ارائه شده است.

اگرچه نسبت ابعاد نمایشگر بدون تغییر باقی خواهد ماند؛ اما صفحه‌نمایش خارجی 6.5 اینچی در گوشی آینده گلکسی فولد در مقایسه با نمایشگر گلکسی S24 اولترا از اندازه کوچک‌تری برخوردار خواهد بود. همچنین گلکسی زد فولد اسلیم مجهز به نمایشگر داخلی تاشو با اندازه 8 اینچی خواهد بود. هر دو نمایشگر داخلی و خارجی در مقایسه با پنل‌های موجود در مدل اخیرا معرفی شده گلکسی زد فولد 6 اندازه بزرگ‌تری خواهند داشت.

بر اساس شایعات پیشین قرار بود که گلکسی زد فولد اسلیم با نام گلکسی زد فولد اولترا روانه بازار شود. ظاهرا این دستگاه مجهز به فریم تیتانیومی بوده و در مقایسه با گلکسی زد فولد 6 از طراحی باریک‌تر و سبک‌تری برخوردار خواهد بود. بنابراین این محصول یک گوشی هوشمند پریمیوم و حتی گران‌تر از جانب برند کره‌ای خواهد بود.

انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد اسلیم در 3 ماهه چهارم سال جاری میلادی و در حد فاصل ماه‌های اکتبر تا دسامبر عرضه شود. با این‌حال هنوز مشخص نیست که این گوشی در کدام مناطق عرضه خواهد شد.

برخی شایعات از عرضه انحصاری این محصول در کشورهای چین و کره حکایت دارند. اما Ice Universe ادعا کرده که گلکسی زد فولد اسلیم نبایستی با سامسونگ W25 (یک گوشی تاشو اختصاصی برای بازار چین) اشتباه گرفته شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها با گذشت زمان جزئیات بیش‌تری در این زمینه منتشر خواهد شد.

نوشته مشخصات نمایشگر خارجی گوشی گلکسی زد فولد اسلیم سامسونگ فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.