شیائومی 15 پرو صرفا در بازار چین قابل دسترس خواهد بود

بر اساس گزارش‌ها کمپانی شیائومی سرگرم توسعه گوشی‌های خانواده شیائومی 15 جهت عرضه در بازار چین است. اطلاعات جدیدی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ دربردارنده جزئیات تازه‌ای پیرامون گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو هستند.

پیش‌تر در ماه ژوئن یک افشاگر با شناسه Experience More تاکید کرد که شیائومی برای اسم رمز گوشی‌های پرچمدار سری عددی خود به‌طور معمول از چهره‌های اسطوره‌ای استفاده می‌کند. اسم رمز Haotian برای شیائومی 15 پرو به خدای برتر در اساطیر چین باستان اشاره دارد. این موضوع نشان‌دهنده اعتماد بالای کمپانی به قابلیت‌های دستگاه آینده خود است.

در عین‌حال فرد افشاگر مدعی شده که شیائومی 15 پرو با شناسه 24101PNB7C و اسم رمز کوتاه شده O2 به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 اولترا در بازارهای جهانی قابل دسترس خواهند بود.

همین افشاگر با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرد که شیائومی 15 با شماره مدل 24129PN74C و اسم رمز اختصاری O3 از شناسه Dada بهره گرفته و شیائومی 15 پرو نیز کماکان اسم رمز Haotian را حفظ خواهد کرد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 همزمان با معرفی سری شیائومی 15 در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. طراحی گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو تقریبا بدون تغییر باقی خواهد ماند. شیائومی 15 از یک نمایشگر تخت با اندازه کوچک بهره گرفته و شیائومی 15 پرو نیز مجهز به نمایشگری بزرگ‌تر با انحنای جزئی در لبه‌ها خواهد بود.

یک گزارش اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی دوربین پشتی گوشی‌ها احتمالا دستخوش تغییرات اندکی خواهد شد. این سری علاوه بر پیشرفت‌های عملکردی معمول از حسگرهای اثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه با نمایشگر، باتری بزرگ، لنز تله‌فوتو پریسکوپی و مقاومت بالاتر در برابر نفوذ آب برخوردار خواهند بود.

شایان به ذکر است که سری شیائومی 15 علاوه بر به‌کارگیری سخت‌افزار با ویژگی‌های چشمگیر از نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی شیائومی موسوم به HyperOS 2.0 نیز استفاده خواهد کرد. شیائومی 15 اولترا احتمالا در سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد. این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بوده و در نیمه نخست سال 2025 روانه بازار خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها این دستگاه از اسم رمز اختصاری O1 استفاده خواهد کرد.

نوشته شیائومی 15 پرو صرفا در بازار چین قابل دسترس خواهد بود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.