ساعت هوشمند شیائومی Watch S4 Sport با نمایشگر 1.43 اینچی رسماً معرفی شد

در رویداد ویژه امروز شیائومی شاهد معرفی طیف وسیعی از محصولات در دسته‌های مختلف بودیم. یکی از این موارد، ساعت هوشمند جدید شیائومی با نام Watch S4 Sport است که از بدنه‌ای از جنس تیتانیوم، شیشه یاقوت کبود، نمایشگر 1.43 اینچی و شماری دیگری از قابلیت‌های دیگر مخصوص ورزشکاران و افراد حرفه‌ای بهره می‌برد.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S4 Sport

Watch S4 Sport با قیمت 2000 یوان (275 دلار / 250 یورو) عرضه می‌شود. این ساعت همچنین دارای بدنه تیتانیومی و شیشه یاقوت کبود برای محافظت از نمایشگر است و از چهار بند فلوئوروالاستومر، سیلیکون، بافته‌شده و فلزی بهره می‌برد.

ساعت شیائومی S4 اسپورت می‌تواند تا عمق 40 متری غواصی کند و توسط PADI آزمایش شده و گواهی غواصی EN13319 را نیز دریافت کرده است. شیائومی همچنین با سازنده ساعت سونتو برای الگوریتم‌های ردیابی ورزش همکاری کرده است.

برای تمرین در فضای باز، این ساعت از پنج حالت GNSS با دریافت دو باند پشتیبانی می‌کند. واچ S4 اسپورت همچنین دارای قابلیت نقشه آفلاین است و به‌لطف eSIM می‌توانید ازطریق آن تماس صوتی برقرار کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S4 Sport

ساعت هوشمند شیائومی Watch S4 Sport

ما به شیشه یاقوت کبود در جلو اشاره کردیم که محافظ نمایشگر است. اما خود صفحه‌نمایش این ساعت از یک پنل 1.43 اینچی OLED با حداکثر روشنایی 2200 نیت برای خوانایی در فضای باز بهره می‌برد. شیائومی همچنین موفق شده است یک باتری 586 میلی‌آمپرساعتی را درون ساعت جدید خود جای دهد (Watch S3 دارای باتری 486 میلی‌آمپرساعتی است) که عمر باتری تا 15 روز را وعده می‌دهد.

سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون در پشت نیز توسط شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که این سنسور 97.2 درصد دقت دارد. یکی از ویژگی‌های جالب این است که NFC روی برد می‌تواند به‌عنوان کلید ماشین شما عمل کند (فقط در خودروهای انتخابی کار می‌کند).

نظر شما درباره ساعت هوشمند Watch S4 Sport چیست؟

نوشته ساعت هوشمند شیائومی Watch S4 Sport با نمایشگر 1.43 اینچی رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.