گوشی‌های سری ردمی K80 با باتری‌های قدرتمند روانه بازار خواهند شد

کمپانی شیائومی در تلاش برای معرفی گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 15 در بازار چین طی ماه اکتبر امسال است. بر اساس گزارش‌ها برند فرعی این شرکت موسوم به ردمی سرگرم توسعه گوشی‌های جدید سری ردمی K80 جهت رونمایی احتمالی طی ماه نوامبر است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی‌های ردمی K70 و ردمی K70 پرو با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 واتی طی سال گذشته معرفی شدند. گزارش‌های اخیر نشان دادند که ردمی K80 و ردمی K80 پرو احتمالا مجهز به باتری‌های 5500 میلی‌آمپرساعتی خواهند بود.

با این‌حال اطلاعات جدید فاش شده ادعا می‌کنند که سری ردمی K80 حتی از باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر استفاده خواهد کرد. یک افشاگر با نام مستعار Smart Pikachu ادعا کرده که بر اساس برنامه‌ریزی اولیه قرار بود سری ردمی K80 از باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی بهره‌برداری نماید؛ اما اکنون ظرفیت باتری ارتقاء یافته و احتمالا به بیش از 6000 میلی‌آمپرساعت رسیده است.

این موضوع نشان می‌دهد که گوشی‌های ردمی K80 و ردمی K80 پرو احتمالا مجهز به باتری‌های 6000 میلی‌آمپرساعتی خواهند بود. بعلاوه فرد افشاگر مدعی شده که ماژول دوربین سری ردمی K80 در گوشه بالایی سمت چپ پنل پشتی گوشی مستقر شده و از طراحی ساده‌ای برخوردار خواهد بود.

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته انتظار می‌رود که ردمی K80 پرو مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای و فریم فلزی باشد. پنل اولد تخت با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی سایر ویژگی‌های این مدل پرچمدار را تشکیل می‌دهند.

این دستگاه به‌عنوان یک گزینه حرفه‌ای از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهد کرد. برای احراز هویت بیومتریکی نیز احتمالا از یک سنسور اثرانگشت اولتراسونیکی یکپارچه با نمایشگر استفاده خواهد شد. از سوی دیگر مدل استاندارد ردمی K80 احتمالا مجهز به یک پنل اولد با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود.

مدل‌های ری‌برند شده ردمی K80 و ردمی K80 پرو با اسامی پوکو F7 و پوکو F7 پرو احتمالا طی سال 2025 در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهند شد.

نوشته گوشی‌های سری ردمی K80 با باتری‌های قدرتمند روانه بازار خواهند شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.