پچ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A14 5G منتشر شد

سامسونگ انتشار پچ امنیتی ماه جولای 2024 را تقریبا 10 روز قبل آغاز کرد. این شرکت پیش‌تر جدیدترین آپدیت امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند بالارده و میان‌رده خود ارائه نموده است.

اکنون برند کره‌ای این به‌روزرسانی را در اختیار یک دستگاه رده پایین خود نیز قرار داده است. سامسونگ انتشار پچ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی‌های گلکسی A14 5G به فروش رفته در برخی کشورهای آسیایی و منطقه خاورمیانه از جمله هنگ‌کنگ، اندونزی، مالزی، مراکش، فیلیپین، عربستان سعودی، سنگاپور، تایلند، تونس، تایوان، امارات متحده عربی و ویتنام را آغاز کرده است.

این دستگاه از شناسه SM-A146P استفاده می‌کند. به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، نسخه فریم‌ور گلکسی A14 5G را به A146PXXS8DXG1 ارتقاء داده و 58 مشکل امنیتی پیش‌تر شناسایی شده را اصلاح می‌کند.

کاربران برای دریافت این به‌روزرسانی به‌صورت OTA می‌توانند به مسیر Settings > Software update روی گوشی خود مراجعه نموده و سپس روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از ابزار Odin آن‌را به‌طور دستی روی دستگاه فلش نمایند.

نوشته پچ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A14 5G منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.