کمپانی HMD روی توسعه دو گوشی جدید از سری Crest کار می‌کند

اگرچه کمپانی HMD با ساخت گوشی‌های برند نوکیا به شهرت رسیده است؛ اما این شرکت همچنان به عرضه گوشی‌های جدید با برند اختصاصی خود ادامه می‌دهد. علیرغم اینکه برند HMD به اندازه نوکیا محبوب نیست؛ اما تولیدکننده فنلاندی امیدوار است تا بتواند جایگاهی را در بازارهای نوظهور به‌دست آورده و کسب‌وکار خود را توسعه دهد.

گفتنی است که HMD قصد دارد تا دو گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید را در هندوستان؛ یکی از بزرگ‌ترین بازارهای نوکیا معرفی نماید. دستگاه‌های جدید کرست (Crest) و کرست مکس (Crest Max) نامگذاری خواهند شد؛ اما این موارد تنها اطلاعات فاش شده درباره گوشی‌ها به‌شمار می‌روند.

کمپانی HMD پیش‌تر صفحه رسمی مربوط به سری Crest را در وبسایت خود راه‌اندازی نموده است؛ اما این صفحات فاقد هرگونه جزئیات تکمیلی درباره دو گوشی مذکور هستند. در این صفحات از طرفداران برندهای HMD و نوکیا درخواست شده تا برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره گوشی‌های Crest و Crest Max با آدرس ایمیل خود ثبت‌نام نمایند.

این گوشی‌ها در هندوستان معرفی خواهند شد؛ اما مشخص نیست که آیا بعدها در سایر بازارها نیز عرضه خواهند شد یا خیر. در حال حاضر HMD عرضه تعداد نسبتا زیادی گوشی‌ هوشمند جدید برای بازارهای جهانی را در دستور کار قرار داده است. دستگاه‌های Crest و Crest Max نخستین گوشی‌های هوشمند HMD هستند که به‌طور انحصاری در بازار هندوستان عرضه می‌شوند.

این دستگاه‌ها در ابتدا Arrow نامگذاری شده بودند؛ اما HMD بنا بر برخی مشکلات قانونی تصمیم گرفت تا نام آنها را به Crest و Crest Max تغییر دهد. اگرچه مشخصات فنی این گوشی‌ها هنوز فاش نشده است؛ اما با اطمینان می‌توان اعلام کرد که این دستگاه‌ها صرفا مدل‌های ری‌برند شده سری HMD Pulse به‌شمار نمی‌روند.

شایعه شده که گوشی‌های Crest و Crest Max از طراحی‌های کاملا متفاوتی برخوردار بوده و مجهز به مشخصات قدرتمندتر، پشتیبانی از اتصال 5G و دوربین با مشخصات ارتقایافته هستند. HMD اولین دستگاه با برند نوکیا را در سال 2016 عرضه کرد. این کمپانی در سال گذشته اعلام کرد که عرضه گوشی‌های هوشمند با برند تجاری اختصاصی خود را آغاز می‌کند.

کمپانی فنلاندی تا سال 2023 حدودا 400 میلیون دستگاه گوشی را به فروش رسانده و از نظر تعداد فروش دستگاه‌های فیچرفون دومین تولیدکننده بزرگ در جهان محسوب می‌شود.

نوشته کمپانی HMD روی توسعه دو گوشی جدید از سری Crest کار می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.