سامسونگ از نسخه المپیکی گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کرد

سامسونگ ضمن برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در شهر پاریس فرانسه از نسخه انحصاری گلکسی زد فلیپ 6 برای بازی‌های المپیک تابستانی رونمایی کرد. این گوشی تاشو جدید از مشخصات داخلی مشابه با مدل استاندارد گلکسی زد فلیپ 6 برخوردار است؛ اما استفاده از رنگ‌آمیزی زرد چشمگیر، برخی برنامه‌های جانبی از پیش بارگذاری شده و کیس مخصوص flipsuit موجب تمایز آن شده است.

این گوشی سفارشی به تمامی ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 هدیه داده می‌شود تا گواهی بر همکاری سه دهه‌ای سامسونگ با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) باشد.

سامسونگ از زمان برگزاری مسابقات المپیک 2016 ریو یک دستگاه گوشی هوشمند سفارشی را به کلیه ورزشکاران هدیه می‌دهد؛ اما این‌بار جدیدترین محصول کمپانی پیش از عرضه رسمی به بازار به ورزشکاران هدیه داده می‌شود.

استفانی چوی؛ معاون ارشد و رئیس واحد بازاریابی کسب‌وکار Mobile eXperience اعلام کرده که این گوشی با ایجاد ارتباطات معنادار تا ثبت خاطرات مادام‌العمر، تجارب ورزشکاران در بازی‌های المپیک پاریس را ارتقاء می‌دهد.

به منظور سهولت استفاده ورزشکاران از گوشی‌های خود در شهر پاریس، هر دستگاه گلکسی زد فلیپ 6 المپیک ادیشن به‌همراه یک سیم‌کارت الکترونیکی با 100 گیگابایت دیتا 5G توسط شرکت مخابراتی Orange ارائه می‌شود. اپلیکیشن‌ رسمی Paris 2024، برنامه Transport Accred و پلتفرم Athlete 365 نیز قابل دسترس هستند. این پلتفرم اساسا یک فضای بسته رسانه‌های اجتماعی برای ورزشکاران به‌شمار می‌رود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 المپیک ادیشن

اپلیکیشن Samsung Wallet با یک مجوز درون برنامه‌ای از پیش بارگذاری شده عرضه می‌شود و امکان دریافت نوشیدنی‌های رایگان از طریق دستگاه‌های فروش خودکار واقع در سراسر دهکده المپیک و پارالمپیک را فراهم می‌کند.

همچنین کارت دسترسی به حمل و نقل عمومی رایگان نیز وجود دارد. این محصولات نتیجه همکاری کمیته بین‌المللی المپیک با شرکت‌های کوکاکولا، IDFM و شرکت حمل‌ونقل عمومی پاریس هستند.

سامسونگ گوشی گلکسی زد فلیپ 6 المپیک ادیشن را در نمایشگاه‌های سراسر پاریس به معرض نمایش خواهد گذاشت. این محصول احتمالا بعدها بدون مزایای مخصوص ورزشکاران به فروش خواهد رفت؛ کاری که کمپانی در گذشته با نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ 3 برای بازی‌های 2022 پکن و نسخه اختصاصی گلکسی S21 در ژاپن برای مسابقات 2020 توکیو انجام داد.

ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس از روز 18 جولای (28 تیر ماه) و یک هفته پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه در رودخانه سن، گوشی‌های خود را دریافت خواهند کرد. این مراسم با استفاده از گوشی گلکسی S24 اولترا ضبط شده و از طریق شبکه اختصاصی 5G ضبط خواهد شد.

نوشته سامسونگ از نسخه المپیکی گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.