نخستین حلقه هوشمند سامسونگ با نام گلکسی رینگ رسما معرفی شد

سامسونگ ضمن برگزاری رویداد گذشته گلکسی آنپکد خود در ماه ژانویه امسال از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 خود رونمایی کرد. بعلاوه در این مراسم یک تیزر تبلیغاتی کوتاه از نخستین انگشتر هوشمند کمپانی موسوم به گلکسی رینگ نیز به معرض نمایش گذاشته شد.

امروز سامسونگ میزبان رویداد دیگری در شهر پاریس بود و در جریان آن شاهد رونمایی رسمی از گلکسی رینگ بودیم. گلکسی رینگ کوچک‌ترین گجت پوشیدنی شرکت سامسونگ به‌شمار رفته و همراه 24 ساعته کاربران خواهد بود.

این انگشتر هوشمند با طراحی کوچک، ساده، شیک و منحصربه‌فرد خود حتی هنگام خواب نیز قابل استفاده بوده و وضعیت سلامتی کاربران را به‌طور پیوسته پایش می‌کند.

سامسونگ به منظور تکمیل داده‌های سلامت گردآوری شده توسط ساعت‌های هوشمند خود، حساب ویژه‌ای روی گلکسی رینگ باز کرده است. بنابراین گلکسی رینگ به‌عنوان جایگزین مدل‌های گلکسی واچ روانه بازار نمی‌شود.

این گجت با 3 گزینه رنگی مختلف شامل مشکی، طلایی و نقره‌ای و در 9 سایز متفاوت قابل سفارش است. گلکسی رینگ دارای سطح خارجی مقعر بوده و استفاده از تیتانیوم گرید 5 موجب مقاومت بالای آن در برابر خط و خش شده است.

گواهینامه حفاظتی IP67 مقاومت انگشتر در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین می‌کند؛ بنابراین کاربران بدون هرگونه نگرانی می‌توانند از انگشتر خود در طول مدت روز استفاده کنند.

کیس شارژ ارائه شده به‌همراه این محصول از چراغ LED برای نمایش وضعیت شارژ برخوردار است.

فناوری‌های هوش مصنوعی سامسونگ در گلکسی رینگ نیز به‌کار گرفته شده و این گجت به‌خوبی می‌تواند وضعیت سلامتی کاربران را در هنگام خواب و بیداری رصد نماید. گلکسی رینگ قادر به کنترل ضربان قلب بوده و با نظارت بر دمای پوست امکان ردیابی دقیق چرخه عادات ماهیانه خانم‌ها را فراهم می‌کند. ویژگی ردیاب خواب، اطلاعات مربوط به کمیت و کیفیت خواب را اندازه‌گیری و گردآوری می‌کند.

کاربران با استفاده از ژست‌های حرکتی ساده نظیر نیشگون گرفتن می‌توانند گوشی خود را پیدا کرده یا فرمان عکس‌برداری را به آن منتقل نمایند. در صورت مفقود شدن گلکسی رینگ، یافتن موقعیت آن به آسانی و از طریق گوشی هوشمند امکان‌پذیر خواهد بود. چراغ چشمک‌زن تعبیه شده در قسمت داخلی انگشتر به یافتن آسان‌تر آن در فضاهای تاریک کمک می‌کند.

شارژدهی باتری یکی از مولفه‌های کلیدی انگشترهای هوشمند به‌شمار رفته و بسیاری از افراد احتمالا به همین دلیل، خریداری این گجت پوشیدنی را به یک اسمارت‌واچ ترجیح می‌دهند.

ظرفیت باتری گلکسی رینگ بسته به سایز آن متفاوت بوده و طبیعتا مدل‌هایی با سایز بالاتر از باتری‌هایی با ظرفیت بیش‌تر نیز برخوردار هستند. ظرفیت باتری در سایزهای مختلف گلکسی رینگ برابر با 17، 18.5 و 22 میلی‌آمپرساعت است.

سامسونگ وعده داده که این باتری‌ها برای استفاده حداکثر 9 روزه از گلکسی رینگ پاسخگو خواهند بود.

نوشته نخستین حلقه هوشمند سامسونگ با نام گلکسی رینگ رسما معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.