شیائومی زمان معرفی گوشی‌های تاشو جدید خود را رسما اعلام کرد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره زمان معرفی گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ به‌طور رسمی مورد تائید قرار گرفت. در کنار معرفی این مدل‌ها، برند چینی از گوشی پرچمدار ردمی K70 اولترا نیز رونمایی کرده و سری ردمی K70 را تکمیل خواهد کرد.

لی جون؛ بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی X تائید کرد که گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ طی ماه جاری میلادی عرضه می‌شوند. بعلاوه برخی منابع خبری گزارش داده‌اند که در جریان همین رویداد از ردمی K70 اولترا نیز رونمایی خواهد شد؛ اما این موضوع هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است.

مدیرعامل شیائومی در پست جدید خود درباره کارخانه هوشمند جدید کمپانی صحبت کرده است. این کارخانه اخیرا در منطقه چانگ پینگ پکن افتتاح شده و اکنون به‌صورت کامل فعال است. دستگاه‌های آینده سری میکس شیائومی نیز تنها در همین کارخانه تولید خواهند شد.

لی جون در پست خود توضیحات بیش‌تری را درباره کارخانه جدید ارائه نموده و از سرمایه‌گذاری 2.4 میلیارد یوانی شیائومی در کارخانه‌ای به مساحت 81 هزار مترمربع خبر داده است.

گفته شده که ظرفیت کلی این کارخانه پاسخگوی تولید حداکثر 10 میلیون دستگاه گوشی هوشمند پرچمدار در هر سال خواهد بود. نکته جالب توجه اینکه بر اساس گزارش‌ها این کارخانه به‌صورت انحصاری به تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار اختصاص یافته است.

شیائومی میکس فولد 4 چهارمین گوشی تاشو کتابی‌شکل تولید شده توسط برند چینی به‌شمار خواهد رفت. مدل‌های نسل قبلی نظیر شیائومی میکس فولد موفق به ثبت رکوردهای شگفت‌انگیزی در بازار شدند. در رابطه با شیائومی میکس فلیپ نیز به‌نظر می‌رسد که کمپانی برای طراحی و توسعه آن زمان کافی را در اختیار داشته است.

اکنون در حالی‌که سایر شرکت‌های تولیدکننده بزرگ در تدارک عرضه سومین یا چهارمین نسل از گوشی‌های تاشو صدفی‌شکل خود هستند؛ شیائومی با معرفی مدل میکس فلیپ قصد دارد تا نخستین گوشی هوشمند تاشو صدفی‌شکل خود را روانه بازار نماید.

نوشته شیائومی زمان معرفی گوشی‌های تاشو جدید خود را رسما اعلام کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.