ویدیوی آنباکس ایربادهای سامسونگ گلکسی بادز 3 منتشر شد

رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ فردا برگزار می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌ها برند کره‌ای در کنار معرفی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 و ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا احتمالا از ایربادهای گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو نیز رونمایی خواهد کرد.

اخیرا اطلاعات فراوانی درباره این ایربادها منتشر شده و عرضه قریب‌الوقوع آنها مورد تائید قرار گرفته است. تصویر جعبه خرده فروشی گلکسی بادز 3 پیش‌تر فاش شده و افرادی که پیش از معرفی رسمی گلکسی بادز 3 پرو موفق به خریداری آن شده‌اند؛ نخستین برداشت‌های خود را در خصوص استفاده از این محصول به اشتراک گذاشته‌اند.

امروز یک منبع جدید از شهر دوبی، دو ویدیو آنباکس سریع گلکسی بادز 3 را منتشر کرده است. این ویدیوها نشان‌دهنده گلکسی بادز 3 با رنگ‌آمیزی سفید و خاکستری هستند. البته این دو مدل فارغ از رنگ‌آمیزی دارای ظاهری کاملا یکسان هستند.

این ویدیوها برای چندمین بار استفاده از طراحی ساقه‌دار را مورد تائید قرار می‌دهند. همچنین نوارهای LED بلید لایت روی هر ساقه به وضوح قابل مشاهده هستند. بی‌تردید طراحی زاویه‌دار ساقه‌ها حداقل تا حدودی موجب تمایز سری گلکسی بادز 3 از ایرپادهای اپل می‌شود.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو طی هفته گذشته در بازار کره فاش شد. ظاهرا این مدل‌ها به‌ترتیب با قیمت‌گذاری تقریبی 150 و 220 دلاری روانه بازار می‌شوند.

یقینا جالب خواهد بود که ببینیم آیا گلکسی بادز 3 پرو برای ترغیب مردم به پرداخت هزینه بیش‌تر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد به اندازه کافی برخوردار خواهد بود یا خیر.

نوشته ویدیوی آنباکس ایربادهای سامسونگ گلکسی بادز 3 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.