نسخه جدید سیری بهار سال آینده همراه با iOS 18.4 عرضه می‌شود

ماه گذشته، اپل طی WWDC 2024 برنامه‌های خود را برای ارتقای سیری و iOS را با هوش مصنوعی یا همان «Apple Intelligence» فاش کرد. اپل برنامه دارد برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی خود را در اواخر سال 2024 عرضه کند، در حالی که برخی دیگر از این ویژگی‌ها تا سال 2025 آماده نخواهند شد. اینطور که به نظر می‌رسد، نسخه جدید سیری جزء مواردی است که در سال آینده عرضه خواهد شد.

نسخه جدید سیری به همراه iOS 18.4 بهار سال آینده از راه خواهد رسید

مارک گورمن، روزنامه‌نگار مشهور دنیای فناوری، معتقد است که برخی از ویژگی‌های جدید سیری احتمالاً ژانویه سال آینده وارد آزمایش بتای توسعه دهندگان شوند و در حوالی بهار به عنوان بخشی از iOS 18.4 در دسترس عموم قرار بگیرند.

نسخه بعدی دستیار صوتی اپل قرار است قابلیت‌های بسیار جذاب و کاربردی‌ای داشته باشد. به عنوان مثال، سیری می‌تواند مستقیماً برنامه‌های موجود در گوشی شما را با توجه به درخواست‌تان کنترل کند. این بدان معنی است که می‌توانید از سیری بخواهید که یک عکس را ویرایش کند و یا آن را برای یک دوست ارسال کند. ویژگی دیگر توانایی این دستیار صوتی در تشخیص محتوای روی صفحه است که سیری را قادر می‌سازد تا اقدامات شما را بر اساس سابقه فعالیت شما پیش بینی کند.

در همین حال، سایر ویژگی‌های سیری، مانند رابط کاربری بازطراحی شده و ادغام با ChatGPT، انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری وارد بازار شوند. قابلیت‌های پیشرفته سیری قرار است یکی از ویژگی‌های برجسته هوش اپل (Apple Intelligence) باشد. هوشی اپل در مدل‌های آیفون 15 پرو و همچنین در آی‌پدها و مک‌بوک‌های مجهز به چیپست M1 یا جدیدتر قابل دسترسی خواهد بود. هوش مصنوعی کوپرتینویی‌ها سال آینده به Vision Pro نیز راه پیدا خواهد کرد. اما در مورد سایر دستگاه‌های اپل مانند HomePod، کاربران باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانند.

نظر شما درباره نسخه جدید سیری چیست؟

نوشته نسخه جدید سیری بهار سال آینده همراه با iOS 18.4 عرضه می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.