چگونه نات کوین را بفروشیم: از درک نات کوین تا نحوه فروش آن

نات کوین (Notcoin) پس از ورود به 50 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، موجی جدید از علاقه و توجه در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده؛ اما دقیقاً نات کوین چیست، در کجا لیست شده و آینده آن چگونه است و اینکه چگونه نات کوین را بفروشیم؟

نات کوین یک بازی یا مینی اپ مبتنی بر تلگرام است که طی چند ماه اخیر و قبل از لانچ شدن توکنش، توجه میلیون‌ها بازیکن را به خود جذب کرد. این بازی در مجموع بیش از 35 میلیون بازیکن داشته که بیش از شش میلیون کاربر فعال روزانه نیز به خود اختصاص داده است.

ارز دیجیتال نات کوین چیست؟

نات کوین یک بازی برای کسب درآمد در اکوسیستم TON است. این بازی به صورتی بود که بازیکنان با ضربه زدن روی سکه‌ مجازی و انجام وظایف درون بازی، توکن‌ها را به دست می‌آوردند.

به بیان ساده، نات کوین یک بازی کلیکی اجتماعی است. بازیکنانی که می‌خواستند سکه‌های درون بازی را کسب کنند، می‌توانستند اپلیکیشن تلگرام را باز کرده، ربات نات کوین را انتخاب، دوستان خود را دعوت و شروع به بازی کنند. البته بعد از لانچ شدن توکن این بازی، خیلی از افراد به فکر فروش نات کوین افتادند و این سوال ایجاد شد ” چگونه نات کوین را بفروشیم؟”

لازم به ذکر است که در حال حاضر استخراج یا ماین این ارز از طریق ضربه زدن روی گوشی به پایان رسیده است. چندماه قبل بازی به این صورت بود:

هنگامی که در بازی بودید، یک سکه طلا روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شد که می‌توانستید روی آن ضربه بزنید تا نات کوین، ارز درون بازی، به دست آورید. مقدار محدودی انرژی به شما داده می‌شد که با گذشت زمان تخلیه شده و سپس به آرامی دوباره پر می‌شد، بنابراین نمی‌توانستید به صورت مداوم کلیک کنید.

چگونه نات کوین

نات کوین یک بازی اجتماعی محبوب است که توسط Open Builders ساخته شده، تیمی که به ساخت بازی‌های جذاب و فراگیر شهرت دارد.

از زمان عرضه، این بازی به لطف گیم‌پلی ساده و در عین حال اعتیادآور و استفاده استراتژیک از پایگاه بزرگ کاربران تلگرام، میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرده است. نات کوین بیشتر در یک بازی تپ تو ارن (Tap-to-Earn) استفاده می‌شد که در آن بازیکنان با ضربه زدن روی یک سکه مجازی، نات کوین کسب می‌کردند.

بازیکنان می‌توانستند با انجام فعالیت‌های گیم‌پلی منظم، تکمیل ماموریت‌ها، پیوستن به تابلوهای امتیازات و استفاده از بوست‌ها برای افزایش درآمد، ارز درون بازی کسب کنند. نات کوین یک پروژه گیمفای برجسته بوده که به لطف گیم‌پلی جذاب و رشد فراگیر، بیش از 35 میلیون کاربر را به خود جذب کرد.

این بازی تعامل اجتماعی را از طریق تشکیل تیم، دعوت‌نامه‌ها و فعالیت‌های جامعه محور ترویج می‌کرد و در نتیجه یک پایگاه کاربری قوی، فعال و جامعه پر جنب و جوشی ساخت.

توکن NOT چیست؟

نات کوین یک ایردراپ برای توکن واقعی خود به نام NOT در ماه می 2024 اعلام کرد. این توکن در شبکه بلاکچین تون ایجاد شد و بازیکنان می‌توانستند بر اساس تعداد سکه‌های درون بازی که استخراج می‌کردند، توکن داشته باشند.

صرافی‌های بزرگ، از جمله بایننس، OKX، بای‌بیت و… این رمزارز را لیست کردن. اوام‌پی فینکس نیز همزمان با صرافی‌های بزرگ بین‌المللی، توکن نات کوین را به لیست ارزهای خود اضافه کرد. در نتیجه، بازیکنان می‌توانستند به راحتی اقدام به خرید و فروش توکن نات کوین کنند.

توکنومیک نات کوین

نات کوین مجموعاً 102.7 میلیارد توکن دارد که 78 درصد آن به ماینرها و دارندگان به اصطلاح کوپن اولیه و 22 درصد برای کاربران جدید و فازهای آینده اختصاص دارد. البته اخیرا برخی از توسعه‌دهندگان این پروژه بسیاری از نات کوین‌های خود را توزیع کردند و در کنار آن نات کوین نرخ سوزاندن توکن را اعمال کرده که در طول زمان بر ارزش آن می‌افزاید.

استراتژی تخصیص از یک اکوسیستم غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند. هنگام لانچ توکن، هر 1000 نات کوین درون بازی به یک توکن NOT با نسبت 1000:1 تبدیل شد.

آینده نات کوین چیست؟

نات کوین چندین بروزرسانی هیجان انگیز در آینده دارد. تیم توسعه قصد دارد ویژگی‌های جدید را معرفی کرده و تجربه کاربری بازیکنان را بهبود دهد. این بازی به دنبال تسلط بر بازار گیمفای با استفاده از زیرساخت بلاک چین TON است.

نات کوین قصد دارد پایگاه کاربران خود را افزایش و یک اکوسیستم جامعه محور قدرتمند تشکیل دهد. هدف این پروژه استفاده از بازی برای پذیرش گسترده برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز و ارزهای دیجیتال است.

آیا نات کوین سرمایه‌گذاری خوبی است؟

نات کوین یک توکن مبتنی بر بازی با عملکرد قوی، حجم معاملات و ارزش بازار بالا است. عرضه در گردش 102.7 میلیارد توکن با ارزش بازار تقریباً 1.6 میلیارد دلار است. همچنین تاریخچه قیمت نات کوین با نوسانات زیادی همراه بوده است.

در 16 می، بسیاری از کاربران برای کسب سود نات کوین خود را به ارز تون تبدیل کردند که در نتیجه قیمت این ارز دیجیتال یعنی نات کوین 55 درصد کاهش یافت؛ ولی رفته رفته بعد از کاهش قیمتی که تجربه کرد، به رشد خود ادامه داد و سقف جدید قیمتی را به ثبت رساند.

پتانسیل نات کوین از رویکرد نوآورانه و حمایت قوی جامعه ناشی می‌شود. با این حال، موفقیت آن به توانایی این اکوسیستم در ارائه نقشه راه خود در حین عبور از چالش‌های نظارتی بستگی دارد و سرمایه‌گذاران باید در جریان پیشرفت پروژه باشند و قبل از سرمایه‌گذاری میزان تحمل ریسک خود را در نظر بگیرند.

نحوه فروش نات کوین

بعد از بررسی دقیق و درک چیستی نات کوین به این سوال بپردازیم که چگونه نات کوین را بفروشیم. در واقع روش‌های زیادی در این خصوص وجود دارد؛ ولی بهترین نحوه برداشت و فروش نات کوین این است که شما عزیزان نات کوین خود را از صرافی، کیف پول تون کیپر یا هر کیف پول دیگری که دارید، به بهترین صرافی فروش نات کوین ایرانی که اوام‌پی فینکس است، انتقال دهید و سپس می‌توانید در بهترین قیمت، اقدام به فروش نات کوین نمایید. در نهایت به همان مقداری که ارزتان فروخته شده، ارز فیات یا ارز دیجیتال مورد نظرتان را دریافت خواهید کرد.

نگاهی کلی و پیش‌بینی قیمت نات کوین

پیش‌بینی قیمت آتی نات کوین به دلیل تازگی و نوسانات کلی دارایی‌های ارزهای دیجیتال دشوار است. با این حال، برخی پیش‌بینی‌های خوش بینانه وجود دارد:

  • • اعتماد پاول دورف: خالق تلگرام، پاول دورف، نسبت به رشد آتی نات کوین خوشبین است. ارزش توکن‌های نات کوین او به 6.8 میلیون دلار تبدیل شد. او معتقد است که همان نات کوین‌ها در نهایت 680 میلیون دلار ارزش خواهند داشت، به این معنی که NOT روزی 100 برابر خواهد شد!
  • • احساسات بازار: در حالی که پیش‌بینی‌های دقیق کمیاب است، احساسات کلی بازار خوش‌بینانه به نظر می‌رسد که توسط ویژگی‌های نوآورانه تیم و نقشه راه بلندپروازانه تقویت می‌شود.

در نهایت می‌توان گفت با پشتیبانی افراد سرشناس کریپتو و همچنین جامعه قدرتمندی که پشت نات کوین است، احتمالا در آینده رشد قیمتی بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد اما در نظر داشته باشید که این موارد تنها در حد پیش‌بینی هستند و نمی‌توان به طور قطعی انتظار این رشدهای قیمتی را داشت.

نوشته چگونه نات کوین را بفروشیم: از درک نات کوین تا نحوه فروش آن اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.