مخاطبان Maybe در آیفون و نحوه حذف کردن آنها

در این مطلب به سراغ نحوه حذف کردن مخاطبان maybe در آیفون رفته‌ایم و به شما آموزش می‌دهیم که این گونه از مخاطبین چه هستند و چگونه باید آنها را حذف کنیم. هنگامی که صحبت از باگ‌ها می‌شود، ممکن است نام آیفون‌ها نیز در اینجا ظاهر شود! چرا که مشکلات مختلف در هر دستگاه هوشمندی رخ می‌دهد و این امر غیرقابل اجتناب نیست.

یکی از این باگ‌ها مشاهده maybe در کنار نام مخاطب است. همچنین امکان دارد مخاطبان شما پنهان شوند. این مشکل آزاردهنده بنظر می‌رسد ولی می‌‌توانید به راحتی با ترفندهایی که در این مطلب به بررسی آنها می‌پردازیم، نسبت به رفع این باگ و برداشتن maybe از کنار نام مخاطب اقدام کنید.

پس هیچ نگران نباشید، ما در ادامه چهار ترفند کاربردی را برای شما ارائه کرده‌ایم تا با استفاده از آن بتوانید مخاطبان Maybe خود را از آیفون حذف کنید. این مشکل بسیار گسترده است و امکان دارد که در برنامه‌هایی مانند تماس، پیام‌ها و حتی برنامه ایمیل نیز به وجود بیاید.

شاید در نگاه اول بگویید که مخاطبان Maybe خیلی هم اذیت‌کننده به نظر نمی‌رسند ولی اگر این باگ در هر جایی که می‌روید ظاهر شود احتمالا در آنجاست که به سراغ مقاله آی‌تی‌رسان خواهید رفت و به دنبال ترفندهایی برای حل آن خواهید گشت. ما در ادامه به شما یاد می‌دهیم که چگونه این مشکل را حل کنید با ما همراه باشید.

ظاهر شدن Maybe جلوی نام مخاطب در آیفون

آیفون‌ها به ویژگی Name & Photo Sharing مجهز شده‌اند. این قابلیت همانطور که از نامش پیداست به شما امکان می‌دهد تا نام، تصویر و حتی تصاویر مخاطبانتان را به راحتی با دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

پس اگر یکی دیگر از مخاطبانتان این کار را علاوه بر شما انجام داده باشد و اگر آیفون نتواند جزئیات همان مخاطب را پیدا کند، آیفون به صورت خودکار نام شخصی را انتخاب می‌کند که اطلاعات مخاطب با او به اشتراک گذاشته شده بود.

دلایل بروز Maybe جلوی نام مخاطب در آیفون

ظاهر شدن Maybe جلوی نام مخاطبان در آیفون می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. ما در ادامه به بررسی چند مورد از آنها پرداختیم:

  • مخاطب در آیفون ذخیره نشده و یا به اشتباه حذف شده است
  • ورژن قدیمی سیستم عامل را روی آیفون نصب دارید
  • احتمالاً با باگ مواجه شده است

البته دلایل دیگری نیز می‌تواند برای این امر وجود داشته باشد. هیچ اهمیتی ندارد که این مشکل به چه دلیل به وجود آمده است، مهم این است که بدانید در هنگام بروز آن چگونه باید با ترفندهای مختلف این باگ را رفع کنید.

ترفندهای رفع ظاهر شدن Maybe جلوی نام مخاطبان در آیفون

ایجاد و یا آپدیت کردن مخاطبان

اگر فردی دارد برای اولین بار با شما تماس می‌گیرد یا پیامی به شما در آیفون می‌فرستد، آیفون سعی می‌کند که در کنار نام مخاطب Maybe را نیز به شما نشان دهد. این یکی از راهکارهای اکوسیستم اپل است که می‌تواند از اسپم بکاهد و به شما کمک کند تا هویت فردی را که می‌خواهید با او صحبت کنید پیدا کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: چگونه بخشی از ویدیو را در آیفون تار کنیم؟ + چند ترفند کاربردی

برای رفع این مشکل از راهکارهای پایین اقدام کنید و مخاطب Maybe را از آیفون خود و بخش مخاطبان حذف کنید.

مرحله 1: چت مخاطبی که می‌خواهید Maybe را از کنار نام او بردارید در آی مسیج باز کنید و روی تصویر پروفایل فرد بزنید.

همچنین روی i بزنید تا همان مخاطب را در تماس‌های اخیر مشاهده کنید.

مرحله 2: روی اطلاعات بزنید.

مرحله 3: روی Create New Contact یا Add to Existing Contact بزنید. برای مثال، ما داریم روی Create New Contact می‌زنیم.

مرحله 4: نام دلخواه خود را بنویسید و سپس روی Done بزنید.

هنگامی که نام مخاطب را ذخیره کردید و یا آن را آپدیت کردید مشاهده خواهید کرد که دیگر گزینه فلان در کنار نام مخاطب ظاهر نخواهد شد و به صورت خودکار حذف می‌شود. اگر می‌بینید که Maybe هنوز در کنار نام مخاطب شما قرار دارد بهتر است که برای حل این مشکل به ترفند بعدی مراجعه کنید.

ریستارت کردن آیفون

بسیاری از ما هیچ وقت دستگاه هوشمند خود را ریستارت و یا خاموش نمی‌کنیم. این کار کاملا اشتباه است چرا که شما می‌توانید با ریستارت کردن گوشی آیفون خود بسیاری از باگ‌های جزئی را رفع کنید تا آیفون شروعی دوباره را تجربه کند و عمر دستگاه افزایش یابد.

همچنین این قابلیت در موقعیت‌های بسیاری کاربردی خواهد بود، برای مثال می‌توانید Maybe را از کنار نام مخاطب در آیفون بردارید. در ادامه به شما توضیح می‌دهیم که چگونه این کار را انجام دهید:

روش 1: روی دکمه ساید باتن در آیفون خود بزنید تا سیری شروع به کار کند حالا عبارت ریستارت کردن آیفون یا restart my iPhone را بگویید و سپس روی ریستارت کلیک کنید تا این کار انجام شود.

روش 2: در این روش می‌توانید با فشردن دکمه ساید باتن به همراه یک کدام از دکمه‌های کاهش یا افزایش صدا و اسلاید، آیفون خود را خاموش کنید. پس از گذشت مدتی دکمه ساید باتن را بفشارید و نگه داشته باشید تا آیفون روشن شود.

توجه داشته باشید که اگر از یک آیفون قدیمی استفاده می‌کنید باید دکمه ساید باتن یا دکمه بالایی گوشی را نگه داشته باشید تا دستگاه خاموش شود.

فعال کردن مخاطبان از تنظیمات

آیفون اگر نتواند جزئیات مخاطب را در اکانت‌های شما پیدا کند در کنار نام فرد از کلمه Maybe استفاده می‌کند. این مشکل هنگامی رخ می‌دهد که به صورت تصادفی آیکلود را خاموش و یا گوگل کانتکت را غیرفعال کرده باشید. فعال کردن این قابلیت‌ها اصلا کار دشواری نیست. این ترفند مراحل مختلفی دارد که در ادامه به سراغ آنها رفته‌ایم:

فعال کردن مخاطبان آیکلود

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و روی گزینه نام خود یا اپل آیدی کلیک کنید.

مرحله 2: روی آیکلود بزنید.

مرحله 3: روی Show All بزنید.

مرحله 4: حالا روی دکمه کنار Contacts بزنید و آن را فعال کنید.

فعال کردن مخاطبان در گوگل کانتکت یا جیمیل

مرحله 1: برنامه تنظیمات را اجرا کنید سپس به بخش Contacts اسکرول کنید و روی آن ضربه بزنید.

مرحله 2: روی Accounts بزنید.

مرحله 3: در اینجا روی جیمیل یا گوگل آیدی شخصی که می‌خواهید آن را فعال کنید بزنید.

مرحله 4: حالا دکمه کنار گزینه Contacts را روشن کنید. به همین راحتی این ترفند به پایان رسیده است.

این مطلب را نیز بخوانید: چگونه قابلیت Stolen Device Protection را در آیفون فعال کنیم؟ + نحوه استفاده

آپدیت کردن آیفون

اگر آیفون شما با سیستم عامل قدیمی فعالیت می‌کند، ممکن است باگ‌های مختلفی را مشاهده کنید. بنابراین شما همیشه باید آیفون را آپدیت کنید تا مشکلات ریز و درشتی که در دستگاه و همچنین نسخه قبلی وجود دارد، را یافته و رفع کنید. در ادامه این ترفند را در مراحل مختلف برای شما توضیح داده‌ایم:

مرحله 1: به تنظیمات بروید و روی General ضربه بزنید.

مرحله 2: روی Software Update بزنید.

مرحله 3: اگر آپدیتی در این بخش ارائه شده است، روی Update بزنید.

در صورت وجود آپدیت، آن را آپدیت کرده و روی دستگاه نصب کنید. هنگامی که این کار به پایان رسید، بدون شک دیگر مشکل شما حل شده باشد و توانسته باشید مشکل ظاهر شدن گزینه Maybe را در کنار نام مخاطب در آیفون حل کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب به سراغ نحوه حذف کردن مخاطبان MAYBE در آیفون رفتیم و به شما یاد دادیم که چگونه با ترفندهای مختلفی آن را بردارید. گوشی‌های آیفون نیز مانند سایر دستگاه‌های هوشمند ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شوند.

یکی از این مشکلات ظاهر شدن گزینه Maybe در کنار نام مخاطبان است. همچنین امکان دارد شما آن را در بخش برنامه پیام‌ها و حتی ایمیل نیز مشاهده کنید. دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از آپدیت نبودن آیفون گرفته تا وجود باگ یا ذخیره نبودن نام مخاطب در آیفون همگی ممکن است موجب ظاهر شدن این باگ شوند.

شما می‌توانید برای حل مشکل جدیدترین نسخه سیستم عامل را روی دستگاه نصب کنید، آیفون را ریستارت کنید، نام مخاطب را تغییر داده و یا آپدیت کنید، تمام این ترفندها به شما کمک خواهند کرد تا از ظاهر شدن گزینه Maybe در کنار نام مخاطبان جلوگیری کنید.

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم، امیدواریم که این ترفند به شما کمک کرده باشند تا مشکل ظاهر شدن گزینه Maybe را در کنار نام مخاطب حل کرده باشید‌. لطفا نظرات و سوالاتتان را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

نوشته مخاطبان Maybe در آیفون و نحوه حذف کردن آنها اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.