سری شیائومی 15 با گواهینامه حفاظتی IP69 در راه است

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری شیائومی 15 تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. با این‌حال تاکنون اطلاعات و شایعات گسترده‌ای درباره این خانواده منتشر شده است. در آخرین مورد مشخص شده که هر دو گوشی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو دارای استاندارد حفاظتی IP69 در برابر آب و گردوغبار هستند.

پیش از این گوشی‌های شیائومی با گواهینامه حفاظتی IP68 عرضه شده‌اند. انتظار می‌رود که گواهینامه IP69 در مقایسه با IP68 سطح حفاظتی بهتری را ارائه دهد. گواهینامه حفاظتی IP69 مشخصا بدان معناست که گوشی می‌تواند در برابر پاشش پرفشار آب و تنظیف با بخار مقاومت نماید. همچنین دریافت گواهینامه IP69 بدان معناست که گوشی‌های سری شیائومی 15 بایستی برای مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورند.

دستگاه‌های دارای گواهینامه IP68 قادر به غوطه‌ور شدن مداوم در عمق بیش از 1 متری آب هستند. برخورداری از رتبه حفاظتی IP69 برای دستگاه‌هایی که نیازمند نظافت مکرر و شدید هستند؛ ضروری خواهد بود. با این‌حال وجود قابلیت‌های حفاظتی مضاعف در برخی شرایط خاص می‌تواند برای گوشی‌های موبایل سودمند باشد.

توان پردازشی سری شیائومی 15 از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام تامین خواهد شد. این تراشه در ماه اکتبر عرضه شده و سری شیائومی 15 نیز احتمالا طی همین ماه معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش‌های پیشین، تولید انبوه سری شیائومی 15 از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

شیائومی 15 اولترا احتمالا در اوایل سال 2025 عرضه خواهد شد. این موضوع بدان معناست که مدل‌های قابل معرفی طی ماه اکتبر امسال شامل شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو خواهند بود.

با توجه به گزارش‌های مخابره شده، شیائومی 15 پرو دارای یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 0.8 میکرونی و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری خواهد بود. به منظور اطمینان از دریافت نور کافی و ثبت نتایج نهایی بهتر، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از دیافراگم ثابت فوق‌العاده بزرگ بهره خواهد برد.

بر اساس گزارش‌ها این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی در بستر سیم دریافت خواهد کرد.

نوشته سری شیائومی 15 با گواهینامه حفاظتی IP69 در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.