تصاویر و مشخصات فنی گوشی HMD View فاش شد

کمپانی HMD قصد دارد تا طی چند ماه آینده گوشی‌های هوشمند متعددی را با برند اختصاصی خود به بازار عرضه نماید. پیش از این درباره گوشی‌های سری HMD Skyline اطلاعات زیادی منتشر شده و اکنون می‌دانیم که این گوشی‌ها از طراحی مشابه با مدل‌های قدیمی خانواده نوکیا لومیا برخوردار خواهند بود.

همچنین بزرگ‌ترین منبع افشاکننده خبرهای مرتبط با HMD مدعی شده که گوشی Skyline با اندازه‌ای مشابه سامسونگ گلکسی S24 اولترا روانه بازار خواهد شد. از سوی دیگر روند نشت اطلاعات درباره گوشی HMD View اخیرا آغاز شده است.

بر اساس شنیده‌ها این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، رم 8 گیگابایتی و باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه اسنپدراگون 6s نسل 3 کوالکام تامین خواهد شد. این تراشه مدل ری‌برند شده اسنپدراگون 695 همراه با پیشرفت‌های جزئی محسوب می‌شود. استفاده از این نیمه‌هادی بدان معناست که HMD View از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد.

شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که این گوشی در 3 مدل رنگی مختلف شامل Ice، Meteor Black و Velvet عرضه خواهد شد. مدل رنگی Ice شبیه به خاکستری به‌نظر رسیده و مدل Velvet نیز نزدیک به رنگ قرمز است. در تصویر لو رفته از گوشی از مدل رنگی مشکی خبری نیست.

زمان دقیق رونمایی رسمی از گوشی HMD View کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد که HMD چند ماه پرمشغله را پیش رو خواهد داشت.

گوشی HMD View در مدل‌های رنگی Ice و Velvet

نوشته تصاویر و مشخصات فنی گوشی HMD View فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.