ارتقا حسگر اثرانگشت سری پیکسل ۹ گوگل محتمل است

پیش‌تر برای شما نوشتیم که رویداد معرفی پیکسل ۹ گوگل برای ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است. البته که طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی از این محصولات به بیرون درز کرده اما گزارش جدیدی داریم که می‌تواند از یک بهبود مهم خبر بدهد. به تازگی شنیده می‌شود که ارتقا حسگر اثرانگشت سری پیکسل ۹ گوگل محتمل است.

حسگر اثرانگشت سری پیکسل ۹ گوگل

گوگل امسال رونمایی از محصولات سخت افزاری خود که با برند Pixel عرضه می‌شوند را زودتر از موعد مورد انتظار انجام می‌دهد. ما معمولا به رویداد پاییزی این برند برای محصولات سخت افزاری‌اش عادت داریم اما حالا و در اوایل تابستان باید محصولات جدید را ببینیم.

برخی حدس می‌زنند این تعییر زمان رونمایی محصولات گوگل به دلیل جلوگیری از لو رفتن گسترده به مانند نسل‌های قبلی محصولات این برند، باشد. همچنین شاید در این مراسم فقط رونمایی انجام شود و عرضه به بازار کمی فاصله داشته باشد.

به هر حال، امروز یک گزارش جدید ادعا می‌کند که پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و ​​پیکسل 9 پرو XL همگی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع اولتراسونیک خواهند بود. تاکنون، همه پیکسل‌های گوگل از حسگر اثرانگشت درون نمایشگر اپتیکال استفاده می‌کردند.

این گزارش می‌گوید که گوگل دقیقا همان حسگر اثرانگشتی که در سری گلکسی S24 سامسونگ استفاده شده را برای سری Pixel 9 انتخاب کرده است.

دقیقاً به همان مدل سنسوری تغییر می‌کنند که سامسونگ در سری گلکسی S24 خود استفاده می‌کند.

حسگر اثرانگشت اولتراسونیک کوالکام 3D Sonic Gen 2 با مدل عددی QFS4008 برای سری محصولات پرچمدار جدید گوگل انتخاب شده است.

حسگرهای اثرانگشت اولتراسونیک برای اسکن اثرانگشت شما نیازی به روشن کردن بخشی از نمایشگر ندارند، چرا که به صورت اپتیکال کار نمی‌کنند. همچنین به طور کلی سریعتر و امن‌تر از حسگرهای اپتیکال هستند. مزیت دیگر آن‌ها این است که اگر دست شما خیس باشد هم کار می‌کنند.

بر اساس همین گزارش، گوشی تاشو Pixel 9 Pro Fold با یک حسگر اثرانگشت خازنی که درون دکمه قفل آن تعبیه شده، عرضه می‌شود.

نظر شما چیست؟ این پیشرفت سری پیکسل 9 گوگل را چقدر مهم می‌دانید؟

نوشته ارتقا حسگر اثرانگشت سری پیکسل ۹ گوگل محتمل است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.