طراحی جدید گلکسی بادز ۳ سامسونگ بار دیگر تایید شد

سامسونگ از ۵ سال پیش سری ایربادزهای Galaxy Buds را عرضه می‌کند. این شرکت کره‌ای از ابتدا طراحی متفاوتی نسبت به ایرپادزهای اپل در پیش گرفت. آن‌ها طراحی بدون ساقه را ارائه می‌کردند اما کوپرتینویی‌ها طراحی ساقه‌دار را ترجیح می‌دادند. آنطور که پیداست سامسونگ از عقیده خود دست کشیده و طراحی این دسته محصولاتش تغییر خواهد کرد. در همین راستا و امروز طراحی جدید گلکسی بادز ۳ سامسونگ بار دیگر تایید شده است.

طراحی جدید گلکسی بادز ۳ سامسونگ

جمعه گذشته بود که با لو رفتن طراحی سری Galaxy Buds 3 و Galaxy Watch 7 برای شما نوشتیم طراحی ساعت و ایربادزهای جدید سامسونگ کاملا مشابه محصولات اپل خواهد بود! حالا اما تصویر دیگری از روی جعبه این محصول منتشر شده که رندرهای قبلی را تایید می‌کند.

گلکسی بادز ۳

گلکسی بادز ۳

طبیعتا با این تغییر طراحی خیلی از کاربران مجددا به این گزاره می‌رسند که سامسونگ از اپل کپی کرده است. البته باید گفت که تقریبا اکثر برندهای تولیدکنندگان ایربادز با همین طراحی ساقه طور محصولاتشان را تولید می‌کنند و سامسونگ تنها شرکتی نیست که این تصمیم را می‌گیرد.

موضوع دیگری هم وجود دارد. اکثر Galaxy Budsهای سامسونگ در مکالمه تلفنی یا ضبط صدا کیفیت متوسطی داشتند. یکی از دلایل آن موقعیت قرارگیری میکروفون این محصولات بود که از دهان کاربرد فاصله زیادی داشت.

طراحی جدید به سامسونگ کمک خواهد کرد تا این مشکل را برطرف کند اما باید واکنش کاربران را به این تغییر بررسی کرد. البته که کره‌ای‌ها کاملا ایرپادز اپل را کپی نکرده‌اند و طراحی ساقه این محصولات کمی زاویه دار است.

نظر شما چیست؟ این طراحی را برای Galaxy Buds 3 سامسونگ می‌پسندید؟ آیا این برند کره‌ای باید به همان طراحی با عملکرد پایین ادامه می‌داد یا در نهایت اشتباهش را می‌پذیرفت و طراحی بهتر مشابه اپل را انتخاب می‌کرد؟

نوشته طراحی جدید گلکسی بادز ۳ سامسونگ بار دیگر تایید شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.