گوشی CMF Phone 1 دارای قاب پشتی قابل تعویض است

گوشی CMF Phone 1 در هشتم جولای (۱۸ تیر ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد. آخرین تیزر منتشر شده از سوی CMF نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای قاب پشتی قابل تعویض خواهد بود.

قاب پشتی قابل تعویض CMF Phone 1 توسط این شرکت تأیید شد

اولین گوشی CMF، این برند زیرمجموعه Nothing، در راه است. با توجه به پست های منتشر شده در شبکه های اجتماعی این شرکت، می‌دانیم که CMF Phone 1 دارای یک عنصر طراحی پیچ مانند در قاب پشتی خواهد بود. اما تاکنون کاربرد آن مشخص نشده بود. در حال حاضر، شاهد انتشار تیزری از سوی CMF هستیم که نشان می‌دهد اولین تلفن هوشمند آینده این شرکت دارای قاب پشتی قابل تعویض با کمک این پیچ خواهد بود.

رنگ مشکی CMF Phone 1

برند CMF با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ویدیویی کوتاه از Phone 1 و پیچ موجود در قاب پشتی آن به اشتراک گذاشت. در تیزر منتشر شده نشان داده می‌شود که پیچ موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند با پیچ گوشتی ارائه شده باز می‌شود. این نشان‌دهنده قاب پشتی قابل‌تعویض دستگاه است. این پیچ گوشتی می‌تواند به عنوان سوزن سیم‌کارت نیز به‌کار‌گرفته شود.

گفته می‌شود که امکان سفارشی‌سازی CMF Phone (1) با وجود این قاب پشتی قابل تعویض، مانند پلی استیشن ۵ افزایش می‌یابد. حتی یکی از اعضای کامیونتی اشاره می‌کند که کاربران این تلفن هوشمند می‌توانند حتی با استفاده از چاپ سه بعدی، قاب پشتی مخصوص خود را برای این گوشی تولید کنند. در حال حاضر اما مشخص نیست که آیا قاب پشتی قابل جابجایی گوشی CMF Phone 1 صرفاً یک تغییر ظاهری است یا اینکه می‌تواند دسترسی آسان به باتری و اجزای داخلی گوشی را نیز فراهم کند و باعث سهولت در تعمیرپذیری آن شود.

مشخصات مورد انتظار اولین تلفن هوشمند CMF

انتظار می‌رود که CMF Phone (1) دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. شاهد قرارگیری دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی این تلفن هوشمند خواهیم بود. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تامین می‌کند. این چیپست هشت هسته‌ای دارای چهار هسته با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است.

قیمت روی جعبه CMF Phone 1 فاش شد: معادل ۲۴۰ دلار

گوشی CMF Phone 1 در دو پیکربندی با حافظه های ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی (UFS 2.2) قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

نوشته گوشی CMF Phone 1 دارای قاب پشتی قابل تعویض است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.