زمان معرفی گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل اعلام شد

شرکت گوگل معمولا رویداد سالیانه معرفی گوشی‌های پیکسلی خود را در ماه اکتبر برگزار می‌کند؛ اما ظاهرا امسال همه چیز بسیار متفاوت خواهد بود. غول جستجوگر به تازگی از برگزاری رویداد غافلگیرکننده پیکسل طی روز 13 آگوست (23 مرداد ماه) خبر داده است. این تاریخ تقریبا دو ماه زودتر از موعد زمانی معمول است.

گوگل مشخصا به هیچ دستگاه خاصی برای معرفی در این رویداد اشاره نکرده است؛ اما در دعوتنامه اعلام شده که “شما به رویداد حضوری Made by Google دعوت شده‌اید. در این مراسم، بهترین دستاوردهای گوگل در زمینه هوش مصنوعی، نرم‌افزار اندروید و مجموعه دستگاه‌های پیکسل را به معرض نمایش خواهیم گذاشت.”

محتوای این دعوتنامه بسیار مبهم است و می‌تواند بدان معنا باشد که گوگل قصد دارد تا دستگاه‌های موجود و از پیش رسمی شده خود را به معرض نمایش بگذارد. سخنرانی افتتاحیه در ساعت 10 صبح روز 23 مرداد ماه برگزار می‌شود.

ارائه آدرسی کلیدی از دستگاه‌هایی که پیش‌تر عرضه شده‌اند؛ هیچ‌گونه فایده‌ای ندارد. بنابراین انتظار می‌رود که گوگل در رویداد آینده خود از گوشی‌های پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL یا پیکسل 9 پرو فولد رونمایی کند. بعلاوه معرفی پیکسل واچ 3 نیز امری محتمل خواهد بود.

برگزاری یک رویداد پیش از موعد زمانی مقرر احتمالا بخشی از راهبرد گوگل برای جلوگیری از حداقل برخی افشاگری‌ها خواهد بود؛ چرا که غول جستجوگر طی چند سال گذشته از این بابت دچار صدمات فراوانی شده است؛ تا جایی‌که تمامی ویژگی‌های هر دستگاه چند هفته پیش از معرفی رسمی آن لو رفته است.

نوشته زمان معرفی گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.