سامسونگ موجودیت برند گلکسی واچ اولترا را تائید کرد

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در سال جاری میلادی علاوه بر معرفی مدل استاندارد گلکسی واچ 7 اولین ساعت هوشمند اولترا خود را نیز عرضه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که برند کره‌ای برای نامگذاری این محصول از عنوان گلکسی واچ اولترا یا گلکسی واچ 7 اولترا استفاده خواهد کرد.

با این‌حال استفاده از نام گلکسی واچ اولترا سناریویی محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد. در واقع بر اساس اعلام وبسایت رسمی سامسونگ، نخستین ساعت هوشمند پریمیوم این شرکت با نام گلکسی واچ اولترا عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش وبسایت 91Mobiles، وبسایت اختصاصی سامسونگ برای بازار کانادا مدل LTE گلکسی واچ 7 اولترا را در فهرست خود قرار داد؛ اما در ادامه این مدل از صفحه پشتیبانی حذف شد.

همان‌طور که در تصویر اسکرین‌شات زیر ملاحظه می‌کنید؛ صفحه وب به گلکسی واچ اولترا، سایز آن (47 میلی‌متر) و نوع اتصال آن (LTE) اشاره نموده است. صرفنظر از این موارد، صفحه وب به هیچ‌گونه اطلاعات دیگری در رابطه با ساعت هوشمند پریمیوم سامسونگ اشاره نکرده است.

با این‌حال بر اساس گزارش‌ها و اطلاعات پیش‌تر فاش شده اکنون می‌دانیم که گلکسی واچ اولترا مجهز به تراشه 3 نانومتری اگزینوس با 5 هسته پردازشی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری 590 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. بعلاوه این ساعت هوشمند در برابر فشار تا سقف 10 اتمسفر مقاوم بوده و مجهز به 3 دکمه فیزیکی است.

از جنبه نرم‌افزاری نیز گلکسی واچ اولترا رابط کاربری One UI 6 Watch مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS 5 را اجرا نموده و از قابلیت‌های Galaxy AI نظیر ارائه نکات بهداشتی شخصی‌سازی شده نیز پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه این نسخه از رابط کاربری One UI Watch دارای واچ فیس‌های جدید، ویژگی سطح انرژی، تحلیل دقیق‌تر وضعیت خواب، روتین‌های تمرینی، ژست double pinch، پیمایش افقی سریع‌تر و اقدامات و شرایط بیش‌تر در اپلیکیشن Modes & Routines خواهد بود.

همچنین رابط کاربری One UI 6 Watch ایموجی‌های مورد علاقه، امکان ذخیره‌سازی تصاویر پیوست شده، یک فونت پیش‌فرض جدید و حالت صرفه‌جویی انرژی (Power Saving) ارتقایافته را به ارمغان خواهد آورد. از طرفی نرم‌افزار جدید، اتصال به ایربادهای بی‌سیم pair شده هنگام روشن شدن و قرارگیری آنها در محدوده پوشش را تسهیل می‌کند.

نوشته سامسونگ موجودیت برند گلکسی واچ اولترا را تائید کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.