مشخصات فنی گوشی هوشمند HMD Fusion فاش شد

بر اساس گزارش‌ها کمپانی HMD Global سرگرم توسعه گوشی هوشمند جدیدی موسوم به HMD Fusion است. این محصول یک گوشی میان‌رده با طراحی آشنا خواهد بود.

اطلاعات اخیرا فاش شده نشان می‌دهند که سری HMD Skyline برخی مشخصه‌های طراحی کلاسیک خانواده نوکیا لومیا را به ارث خواهد برد؛ در حالی‌که HMD Fusion از برخی مولفه‌های طراحی گوشی Pulse پرو استفاده خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها HMD Fusion مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی IPS با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 778G ساخت کوالکام (با شناسه QCM6490)، احتمالا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد.

سیستم دوربین احتمالا از ماژول اصلی با رزولوشن بالا 108 مگاپیکسلی، حسگر ثانویه 2 مگاپیکسلی و ماژول سلفی 16 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی این گوشی از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه این دستگاه احتمالا مجهز به اتصال وای‌فای 6E و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود.

استفاده از پین‌های پوگو جهت اتصال لوازم جانبی ماژولار موسوم به البسه هوشمند قابلیتی است که موجب تمایز حقیقی HMD Fusion می‌شود. این افزونه‌های مغناطیسی به کارکردی مشابه با سیستم MagSafe اپل اشاره داشته و احتمالا ویژگی‌هایی مانند دوربین پشتی سوم، شارژ بی‌سیم یا حتی کنترلر بازی را به ارمغان می‌آورند.

بعلاوه اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این گوشی دارای ساختاری از جنس آلومینیوم و پلاستیک بازیافتی بوده و از وزن 200 گرمی و ابعاد 164x76x8.6 میلی‌متری برخوردار است. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری یا زمان عرضه احتمالی HMD Fusion هنوز اعلام نشده است.

از سوی دیگر HMD Global روی توسعه تبلت جدیدی با نام Slate Tab 5G نیز کار می‌کند. کمپانی برای طراحی این تبلت از خانواده نوکیا لومیا الهام گرفته و این محصول با ویژگی‌هایی نظیر تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2، نمایشگر 10.6 اینچی IPS با نرخ نوسازی 90 هرتزی و باتری قدرتمند 9250 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی روانه بازار می‌شود.

نوشته مشخصات فنی گوشی هوشمند HMD Fusion فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.