سامسونگ به صورت اتفاقی نام گلکسی واچ اولترا را برای ساعت پرچمدار خود تایید کرد

سامسونگ به‌تازگی رسماً تأیید کرده است، که ساعت هوشمند پریمیوم آینده‌اش، گلکسی واچ اولترا نام خواهد داشت. این نام در صفحات پشتیبانی این شرکت برای ساعت معرفی نشده‌اش ظاهر شد، البته کره‌ای‌ها پس از مدتی، این صفحه پشتیبانی را حذف کرده‌اند. این شرکت گلکسی واچ اولترا را در کنار گوشی‌های تاشو جدید و سایر محصولات خود در مراسم Galaxy Unpacked ماه جولای معرفی خواهد کرد.

سامسونگ به طور تصادفی نام گلکسی واچ اولترا را تایید کرد

مجموعه گلکسی واچ، امسال اولین عضو فوق لوکس خود را دریافت خواهد کرد. این محصول، یک ساعت هوشمند پریمیوم خواهد بود که سامسونگ قصد دارد آن را در برابر ساعت‌های اولترای اپل قرار دهد. در ماه‌های گذشته گزارش شد که این ساعت با نام «گلکسی واچ اولترا» عرضه خواهد شد. با این حال، برخی منابع معتقد بودند که این محصول با اسم «گلکسی واچ 7 اولترا» وارد بازار خواهد شد.

این سردرگمی با انتشار گواهی TDRA در ماه گذشته برطرف شد. نهاد نظارتی دولت امارات، شماره مدل ساعت (SM-L705F) و همچنین نام این محصول را تایید کرد. علاوه بر این، امروز سامسونگ سهواً با انتشار صفحات پشتیبانی گلکسی واچ اولترا، استفاده از این نام را برای ساعت آینده خود تایید کرد.

نام گلکسی واچ اولترا

صفحات پشتیبانی رسمی گلکسی واچ اولترا که توسط 91Mobiles مشاهده شد، برای مدت کوتاهی در وب‌سایت‌های سامسونگ در کانادا، اتریش، آمریکای لاتین و سایر مناطق منتشر شد و در برخی از لیست‌ها نام محصول در کنار شماره مدل آن مشاهده شد. این شرکت بعداً صفحات را حذف کرد، اما همین بازه زمانی کوتاه نیز برای منتشر شدن خبر و پوشش رسانه‌ها کافی بود. لیست‌های حذف شده همچنین تایید کردند که این ساعت فقط در اندازه 47 میلی متری عرضه خواهد شد.

مراسم Galaxy Unpacked پیش رو سامسونگ، احتملاً در تاریخ 10 جولای(۲۰ تیر) برگزار خواهد شد

علاقه‌مندان دنیای فناوری عادت کرده‌اند به اینکه تمام جزئیات محصولات سامسونگ، قبل از معرفی رسمی فاش شود. این شرکت امسال نیز نتوانست از این اتفاق جلوگیری کند. شایعات قبلاً فاش کرده بود که Unpacked بعدی در 10 جولای، در فرانسه برگزار می‌شود. در کنار ساعت‌ها و تاشوهای جدید، ما همچنین منتظر چند هدفون بی‌سیم جدید و عرضه رسمی گلکسی رینگ هستیم.

نظر شما درباره رقیب سامسونگ اپل واچ اولترا چیست؟

نوشته سامسونگ به صورت اتفاقی نام گلکسی واچ اولترا را برای ساعت پرچمدار خود تایید کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.