ویوو Y58 5G با تراشه اسنپدراگون و پشتیبانی از شارژر ۴۴ وات معرفی شد

گوشی اقتصادی جدید ویوو با نام Y58 5G رسماً معرفی شد. این تلفن هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. در ادامه، نگاهی به مشخصات و ویژگی های این گوشی می‌اندازیم.

ویوو Y58 5G از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است

ویوو ادعا می‌کند که Y58 5G تا دو روز شارژدهی خواهد داشت. ضمانت شده که باتری این تلفن هوشمند پس از ۱,۶۰۰ چرخه شارژ، ۸۰ درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ می‌کند. یعنی اگر Vivo Y58 5G خود را یک بار در روز شارژ کنید، پس از ۴ سال، باتری آن می‌تواند هشتاد درصد از سلامت خود را حفظ کند.

Vivo Y58 5G

Vivo Y58 5G

ویوو Y58 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی LCD با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول دیده می‌شود. دو لنز دوربین، در ماژول دایره‌ای شکل این گوشی قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. دوربین دوم از نوع تشخیص عمق بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. این تلفن هوشمند در رنگ های آبی روشن و سبز تیره به دست کاربران خواهد رسید.

تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo Y58 5G را بر عهده دارد. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. این دستگاه از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند. Vivo Y58 5G به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Funtouch OS 14 به دست کاربران می‌رسد. این گوشی دارای استاندارد IP64 بوده که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

قیمت Vivo Y58 5G

مطابق با گزارش GSMArena، ویوو Y58 5G در رنگ های آبی هیمالیا و سبز عرضه می‌شود. این گوشی در پیکربندی ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌تهیه خواهد بود. این دستگاه با قیمت معادل ۲۳۳ دلار عرضه خواهد شد.

ویوو V40 5G با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 و شارژ 80 واتی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید ویوو چیست؟

نوشته ویوو Y58 5G با تراشه اسنپدراگون و پشتیبانی از شارژر ۴۴ وات معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.