گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس بدون پیشرفت در بخش دوربین عرضه می‌شوند

تا موعد معرفی گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ بیش از 6 ماه دیگر زمان باقی مانده است؛ اما اکنون انجمن GalaxyClub به مشخصات دوربین مدل‌های سه‌گانه این خانواده دست یافته است.

بر این اساس متاسفانه به‌نظر می‌رسد که تنها گلکسی S25 اولترا پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد؛ در حالی‌که مدل استاندارد گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس از سخت‌افزاری مشابه با مدل‌های نسل قبلی خود بهره خواهند برد.

این گزارش ادعا می‌کند که گوشی‌های گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه مشابه روی پنل پشتی خود استفاده خواهند کرد. بعلاوه در قسمت جلویی نیز کماکان از ماژول سلفی 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. این موضوع بدان معناست که مدل‌های گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس، چهارمین نسل متوالی با سخت‌افزار دوربین مشابه به‌شمار خواهند رفت.

از سوی دیگر گلکسی S25 اولترا احتمالا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ارتقایافته، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی، ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابری و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 5 برابری خواهد بود.

بعلاوه اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که ظرفیت باتری گلکسی S25 ارتقاء خواهد یافت؛ اما در عین‌حال توضیح بیش‌تری در این زمینه ارائه نشده است. در حال حاضر تا موعد عرضه حقیقی سری گلکسی S25 هنوز زمان زیادی باقی مانده است؛ بنابراین تا زمان انتشار مدارک محکم‌تر توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

نوشته گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس بدون پیشرفت در بخش دوربین عرضه می‌شوند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.