مشخصات گوشی ریلمی GT 6 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

ریلمی خود را برای یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال آماده می‌کند. این سازنده گوشی هفته گذشته تایید کرد که گوشی ریلمی GT 6 را در ۳۱ خرداد معرفی خواهد کرد. زیر برند اقتصادی مجموعه BBK، گوشی جدید خود را یک “قاتل پرچمدار مجهز به هوش مصنوعی” می‌نامد، اما این گوشی طبیعتاً یک پرچمدار واقعی نیست.

ریلمی در تلاش است تا GT 6 را به یک «قاتل پرچمدار» تبدیل کند

ریلمی به تازگی اشاره کرده است که GT 6 به پردازنده کوالکام Snapdragon 8s Gen 3 مجهز خواهد شد. درحالی که این پردازنده یکی از بهترین نمونه‌های کوالکام می‌باشد و در زمینه هوش مصنوعی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما به خوبی پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 عمل نمی‌کند.

ریلمی GT 6 در سایر بخش‌ها نیز از مشخصات خوبی برخوردار است که می‌تواند این گوشی را به یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار تبدیل کند. به عنوان مثال در بخش باتری، ما شاهد یک باتری دو سلولی حجیم 5500 میلی آمپری هستیم که از شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین این گوشی تنها در 10 دقیقه، تا 50 درصد و در 28 دقیقه، 100 درصد شارژ می‌شود. البته برای انجام این کار حتماً باید از آداپتور برق 120 واتی SuperVOOC که در جعبه خرده فروشی موجود است استفاده کنید.

یکی دیگر از جنبه‌های جالب مربوط به عمر باتری این است که با این گوشی می‌توانید تا 46 ساعت مکالمه انجام دهید و یا به مدت 8 ساعت بازی PUBG را اجرا کنید. طبق گفته Realme، باتری GT 6 “بیش از 80 درصد ظرفیت خود را پس از 1600 چرخه شارژ کامل حفظ می‌کند و با یک بار شارژ در روز می‌توانید تا چهار سال از گوشی بدون تعویض باتری استفاده کنید.”

در حالی که تقریباً یک هفته تا رونمایی این محصول باقی مانده است، انتظار می‌رود ریلمی جزئیات بیشتری را در مورد GT 6 فاش کند. در واقع، این شرکت قبلاً تأیید کرده است که فردا، ۲۴ خرداد، اطلاعات مربوط به دوربین این گوشی را به اشتراک خواهد گذاشت.

نظر شما درباره ریلمی GT 6 چیست؟ آیا از سخت‌افزار در نظر گرفته شده برای گوشی راضی هستید؟

نوشته مشخصات گوشی ریلمی GT 6 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.