شیائومی میکس فولد ۴ از شارژر ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند

نسل بعدی گوشی های تاشو آینده شیائومی که میکس فولد ۴ نام خواهد داشت، با شماره مدل 24072PX77C و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی در میان داده های گواهینامه 3C چین مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

شیائومی میکس فولد ۴ در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شد

همان‌طور که می‌دانید، لیست 3C به‌جز شماره مدل و سرعت شارژ، اطلاعات خاصی را نشان نمی‌دهد. با توجه به داده های این گواهینامه، شیائومی میکس فولد ۴ از شارژر ۶۷ واتی (۲۰ وات/ ۳.۲۵ آمپر) پشتیبانی می‌کند. آداپتور این گوشی هوشمند تاشو با شماره مدل MDY-15-EQ شناخته می‌شود. تأییدیه های دیگر نشان داده‌اند که این دستگاه از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و فناوری eMBB تقویت‌شده با 5G پشتیبانی می‌کند.

داده های گواهینامه 3C

برخی از مشخصات Xiaomi Mix Fold 4 به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی تاشو دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. این چیپست، پرچمدار فعلی کوالکام است و Mix Fold 4 را به یکی از تلفن های هوشمند تاشو پرچمدار شیائومی تبدیل می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای باتری های ۲,۳۹۰ میلی‌آمپری + ۲,۴۸۵ میلی‌آمپری باشد. این گوشی هوشمند تاشو با برخورداری از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی خواهد شد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، دوربین اصلی Xiaomi Mix Fold 4 به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OV50E مجهز خواهد شد، و احتمالاً برای دوربین فوق‌عریض از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی OV13B استفاده می‌شود. دوربین های پرتره و تله‌فوتو پریسکوپی (توانایی حداکثر زوم اپتیکال ۵ برابر) این دستگاه نیز به ترتیب از سنسور های OV60A و S5K3K1 بهره‌مند خواهند بود. انتظار می‌رود که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی شیائومی میکس فولد ۴ به سنسور OV16F مجهز شود. سنسور اثرانگشت این گوشی تاشو بر روی دکمه پاور قرار خواهد گرفت.

شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ احتمالا در اوایل تابستان معرفی می‌شوند

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد شیائومی میکس فولد ۴ در ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل مرداد) معرفی خواهد شد. البته این اطلاعات هنوز به‌طور رسمی تایید نشده‌اند. در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند تاشو خواهیم شنید، زیرا که این دستگاه در حال کسب گواهینامه های جدید است.

نظر شما درباره Xiaomi Mix Fold 4 چیست؟

نوشته شیائومی میکس فولد ۴ از شارژر ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.