ظرفیت باتری Galaxy S25 سامسونگ فاش شد: مشابه نسل قبل

ظرفیت باتری Galaxy S25 به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند همانند نسل قبل دارای باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد ندارد ارتقایی ایجاد کند.

سامسونگ Galaxy S25 از باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود

ظرفیت باتری گوشی های استاندارد سری S سامسونگ، پاشنه آشیل آنهاست. گلکسی S20 و S22 از باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بودند. سامسونگ اما تصمیم گرفت که ظرفیت باتری گلکسی S22 را به ۳,۷۰۰ میلی‌آمپر کاهش دهد. در گلکسی S23، شاهد ارتقا و به‌کارگیری باتری ۳,۹۰۰ میلی‌آمپری بودیم. در گلکسی S24 استاندارد نیز، سامسونگ باز هم تصمیم بر ارتقای ظرفیت باتری گرفت و این گوشی به باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شد. اما به‌نظر می‌رسد که هیچ تغییری برای سال ۲۰۲۵ وجود نخواهد داشت. انتظار می‌رود که گلکسی S25 دارای ظرفیت باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، می‌دانیم که مدل استاندارد، کوچکترین عضو سری S سامسونگ است. اما بسیاری از رقبای چینی، در چند ماه گذشته، ظرفیت باتری خود را (حداقل اندکی) افزایش داده‌اند. پس به‌نظر می‌رسد که عدم افزایش ظرفیت باتری Galaxy S25 اتفاق خوبی برای سامسونگ نخواهد بود. احتمالاً در ژانویه ۲۰۲۵ و پس از معرفی این تلفن هوشمند، باز هم شاهد به‌کارگیری باتری با ظرفیت مشابه Galaxy S20 خواهیم بود.

فناوری باتری جدید سامسونگ، احتمالا در گلکسی S25 استفاده نخواهد شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

نوشته ظرفیت باتری Galaxy S25 سامسونگ فاش شد: مشابه نسل قبل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.