دوربین اصلی سری پرچمدار شیائومی ۱۵ از حسگر سفارشی‌شده OmniVision بهره خواهد برد؟

صحبت خیلی اشتباهی نیست اگر بگوییم با وجود جذاب بودن پرچمدار-پریمیوم‌های Xiaomi اما در بخش دوربین نمی‌توان حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرد. به نظر می‌رسد این برند چینی تلاش دارد تا با تغییر در یک همکاری مرسوم دنیای موبایل، به جای برند سونی به سمت برند اومنی‌ویژن برود. بله، به تازگی گزارش شده که احتمالا دوربین اصلی سری پرچمدار شیائومی ۱۵ از حسگر سفارشی‌شده OmniVision بهره خواهد برد.

دوربین اصلی سری پرچمدار شیائومی ۱۵

انتظار می‌رود سری پرچم‌دار بعدی شیائومی یعنی Xiaomi 15 جایی حوالی پاییز ۱۴۰۳ رونمایی شود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره آن نداریم اما چندین گزارش جسته‌وگریخته سعی دارند برای ما تصویری از این محصول بسازند.

امروز گزارشی درباره شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو داریم که می‌گوید هر دوی آن‌ها دارای حسگر تصویر سفارشی شده ساخت OmniVision برای دوربین اصلی خواهند بود.

گزارش غیررسمی درباره مشخصات دوربین اصلی شیائومی ۱۵

گزارش غیررسمی درباره مشخصات دوربین اصلی شیائومی ۱۵

احتمالا کل دوربین‌های قاب پشتی سری Xiaomi 15 فقط دارای یک حسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی خواهد بود که پشت یک دیافراگم باز قرار گرفته است. این بدان معناست که هر سه دوربین این گوشی‌ها از حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند و این نشت قبلی را تایید می‌کند.

علاوه بر این، یک پوشش جدید چند لایه نانو ALD با بازتاب فوق العاده کم برای بهبود عبور نور، وضوح تصویر و بافت و در عین حال کاهش تابش خیره کننده و شبح، روی لنز دوربین استفاده خواهد شد.

در سمت دیگر مشخصات سخت‌افزاری باید گفت که انتظار می‌رود شیائومی 15 و 15 پرو اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام باشند.

نسخه استاندارد احتمالا دارای صفحه نمایش کوچکتر و مسطح خواهد بود، در حالی که مدل پرو ممکن است دارای صفحه نمایش دولبه خمیده با حاشیه‌های یکسان باشد.

شیائومی 15 اخیراً با شماره مدل 24129PN74G در گواهینامه EEC اروپا رصد شده است. این نشان می‌دهد که این شرکت شروع به دریافت تأییدیه برای عرضه پرچمداران ۲۰۲۴ در بازار جهانی کرده است.

علاوه بر این، گزارش قبلی نشان داد که سری 15 شیائومی گران‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود. این افزایش قیمت احتمالاً به دلیل افزایش هزینه‌های تراشه، حافظه و سایر مواد است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کنار گذاشتن سونی توسط شیائومی برای این برند بتواند سازنده ظاهر شود یا اشتباه راهبردی در حال وقوع است؟

نوشته دوربین اصلی سری پرچمدار شیائومی ۱۵ از حسگر سفارشی‌شده OmniVision بهره خواهد برد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.