ریلمی GT7 Pro اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود

بر اساس گفته‌های یک افشاگر پرکار و معمولاً قابل اعتماد، برنده رقابت برای عرضه اولین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4، احتمالا ریلمی خواهد بود. علاوه بر این، نسل بعدی گوشی پرچمدار این شرکت، که ریلمی GT7 Pro نام خواهد داشت، احتمالا شاهد ارتقاء قابل توجهی از نظر اندازه باتری و سخت افزار دوربین خواهد بود.

ریلمی بنا به دلایلی نامشخص قصد دارد تا جانشین گوشی GT5 Pro را GT7 Pro بنامد

Realme GT6 Pro پیش‌بینی می‌شود که یکی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی برتر سال آینده با ارتقای قابل توجه در زمینه اندازه باتری باشد. با این حال، یکی از آخرین پست‌های Digital Chat Station در Weibo نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است GT7 Pro نامیده شود.

بر اساس گفته‌های افشاگر مورد نظر، این گوشی می‌تواند رقبایی مانند OPPO Find X8 Ultra و OnePlus 13 را شکست دهد و به اولین محصولی تبدیل شود که با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه می‌شود. باتری پر ظرفیت این گوشی نیز احتمالا از تکنولوژی جدید و پیشرفته سیلیکون-کربن بهره خواهد برد.

ریلمی GT7 Pro قرار است اولین گوشی از سری GT باشد که با دوربین دارای لنز زوم پریسکوپ عرضه می‌شود. در نهایت، این احتمال وجود دارد که مدل پرو برای اولین بار به چین محدود نشود و در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

پس با این اوصاف به نظر می‌رسد که ریلمی برنامه دارد تا با عرضه جانشین گوشی GT5 Pro حضور پر رنگ‌تری در بازار گوشی‌های پرچمدارها داشته باشد.

نظر شما درباره گوشی آینده ریلمی چیست؟

نوشته ریلمی GT7 Pro اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.