پچ امنیتی ماه مه 2024 برای گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد

از زمان عرضه سری گلکسی S20 حدودا 4 سال گذشته و سامسونگ با نظمی شگفت‌آور به انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌های پرچمدار این مجموعه ادامه می‌دهد. برند کره‌ای اخیرا دوره پشتیبانی نرم‌افزاری برای سری گلکسی S20 را یک سال دیگر تمدید نموده است. اکنون کاربران گوشی‌های گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا در بازارهای منتخب می‌توانند پچ امنیتی ماه مه 2024 را برای دستگاه خود دانلود نمایند.

این به‌روزرسانی جدیدترین پیشرفت‌های امنیتی را برای مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S20 به ارمغان می‌آورد. این‌بار نیز مطابق روال معمول، گلکسی S20 FE آخرین به‌روزرسانی را به‌طور همزمان با سایر اعضای خانواده دریافت نمی‌کند. بر اساس گزارش‌ها پچ امنیتی ماه مه 2024 برای سری گلکسی S20 ابتدا در بازار سوئیس منتشر شده است.

پچ امنیتی ماه مه 2024 شامل اصلاحات مربوط به 45 حفره آسیب‌پذیری پیش‌تر شناسایی شده است. 33 مورد از اصلاحات مخصوص کلیه دستگاه‌های اندرویدی بوده و از سوی گوگل ارائه شده‌اند. سایر اصلاحات، حفره‌های آسیب‌پذیری که به‌صورت انحصاری بر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ تاثیرگذار هستند را برطرف می‌کنند.

به‌روزرسانی جدید سری گلکسی S20 احتمالا به‌زودی در سایر مناطق جهان نیز قابل دریافت خواهد بود. با این‌حال از آنجا که گوشی‌های سری گلکسی S20 دارای قدمت بیش از 4 سال هستند؛ لذا دسترسی کامل به آپدیت جدید در سراسر مناطق جهان احتمالا مدتی زمان خواهد برد. این به‌روزرسانی از شماره ساخت G98**XXSKHXEA برخوردار بوده و اعلان مربوط به انتشار آن به‌طور خودکار روی گوشی نمایان خواهد شد. با این‌حال کاربران در صورت تمایل به بررسی دستی موضوع می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس روی دکمه Download and install ضربه بزنند.

همچنین مالکان دستگاه‌های سری گلکسی S20 می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور جدید را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از یک کامپیوتر شخصی ویندوزی آن‌را روی گوشی خود فلش کنند.

نوشته پچ امنیتی ماه مه 2024 برای گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.